Kommer inte på nåt!

Kom absolut inte på nån rubrik, jag e absolut inte sån som kommer på fyndiga rubriker:) Igår tog jag och älskling dte jätte lugtn, skruvade bara ihop skötbordet och älskling målade dte vitt:) Jag som inte skulle skruva ihop nåt till vecka 30, men det höll inte, efetr mycket svärande fårn min sida skruvade jag och jossan också ihop sängen i lördas och jag kunde inte låta bli att test bädda det:P:P så himla gulligt:)

Helgen har gått riktigt fort och älskling åkte i morse, kändes tomt att sova sen utan han:( Men ska nog med han nästa vecka:) Imorse kom jossan hit när jag precis hade vaknat, hon hjälpte mig att bära ner gästsängen till "tomma" rummet nere som inte längre är tomt, vi har satt in crosstrainern och tränignbänken där och nu cokså gästsängen:) det vart bra, fats blir bättre när det nån gång år 2030 blir tapetserat:)

Jenny och chili kom hit också och vi skulle se på film men mamma kom och kunde inte vara tyst en sekund typ:P:P Så vi traskade ner till ica istället:) Nu är dte knäpp tyst här hemma, ska ta tag i att dammsuga och skura sne drar jag hem till jenny:)

Har ju ingen bil så måste ta bussen imorrn till avesta med rocco, spännande att se hur dte kommer gå:P:P Ska ner på stan med zandra innan jag ska till barnmorskan:) Sen åker jag och mamma till borlänge, ska betala in retsen av vagnen så dte är gjort och se om jag hittar nåt kul:):) Sen på onsdag e dte jossan födelsedag:):)

SKa ta tag i städningen nu:):) Älskar min loverboy mest:):)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är det som är det läskiga :P vet fan inte vad jag tar mig till när det verkligen börjar sätta igång. Yes, säger till hur sängen funkar. Tror den är bra, har bara fått bra omdöme :) Vissa har dom till och med i sina pjälsängar, för man kan lägga till nån kudde så bebisen sover på sidan..

2009-06-15 @ 17:54:08
URL: http://iliveinacake.blogg.se/
Postat av: jenny

glöm inte att blogga upp bild på fina prinsess klänningen du fått av mig :P

2009-06-15 @ 18:21:47
URL: http://gosangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0