"Bara" 99 dagar kvar:))

Ser ni nu är det två siffrigt tills vår älskade tös kommer:):) 99 dagar :):)Nu äntligen känns det so jag kan börja räkna ner på allvar:):) Har intemycket batteri kvar i datorn så det får bli en snabbis bara:):) Älskling och ja va ut med båten igår, inge fisk alls men en mysig kväll:):) Köpte super gulligt rrosa tyg igår som jag ska sy påslakan av, rosa offcourse, lägger upp bilder sen:):) Hon i kassan vart förvånad att jag skulle ha barn om tre månader, för hon tyckte inte dte syndes alls, hihi tydligen går dte fortfarande att dölja en fotboll:P:P

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Sis. Jag vet att det här inte har ett dugg med inlägget att göra, men när var det ni skulle gifta er?

2009-06-23 @ 11:13:58
Postat av: Grannen Madde

Ja, nu kan du börja räkna ner :)) jag är nere på dag 74 :D

2009-06-23 @ 17:20:32
URL: http://innankotten.blogspot.com
Postat av: martina

sv, hej syrran:):) jadu det undrara jag med:P:P Nej ärligt så vet jag inte, jag vill ju promt gifta mig utomlands och det kostar multum och nu när vi ska ha bebis läggs alla pengar på det, men jag hoppas det sker inom en inte alltför lång framtid:P:P

2009-06-24 @ 23:26:46
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0