Torky

Älskling och jag kom nyss hem från fagersta, fick bli kina buffe till frukost:P:P Älskling hämtade ut en massa fiskegrejjer som han bara MÅSTE ha:P:P

Jag kikade på tapeter till tösens rum, vet precis hur jag ska ha det, cerise mönstrad tapet som fondvägg och resten vitt:P Och det ska inte vara nån töntig tapet utan helst en glansig med nåt häftigt mönster, såg en snygg från espirit, rosa glansig med cerisa medaljong aktiga mönster:) Men fanns inte mycket att välja på. Han i affären började direkt visa mig barntapeterna när jag sa att det var till ett baby rum, nej tack direkt:) Skulle aldrig sätta upp nåt barnsligt mönster, nalle motiv eller nåt liknande hemskt:P:P Det ska vara modernt och häftigt:) typ som tapeten i bakgrunden på bilden:):)



beställt en rosa sån här toky grej som man har hushålls papper i:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0