Sytt och klart:)

Vart klar med påslakanet strax efter älskling om hem inatt, vart riktigt nöjd:) Lipstick jungle började igår också, gillar den serien, kirby lr vad han heter är ju inte lite het:P

Åt upp min pizza bit också, hemmagjord pizza:):) Ha blivit så lat sen älskling fick semester att jag köpt hem pappers tallrikar, blir tokig annars på att fylla och tömma diskmaskinen stup i kvarten, och det har luktat apa ur den sen det vart varmt:/

Älskling sitter och är småirreterad över nån dator beställnignsom inte vill som han, på tiden att vi köper en ny stationär, den andra är segare än segast, vi kan inte ens kolla hd filmer med den datorn:(

Älskar min sötnöt så mycket fatän han snodde både täcke och kudde av mig inatt:P:P

sängkläder till vagnen:)

försökte glo på tv samtidigt som jag sydde:P

pizza på papperstallrik:)

magen idag vecka 28 (27 + 5)

grönan

tobbe trollkarl:P

Nu hör jag att älskling äntligen fått tag i kundtjänst, får se om det blir nån ny dator:)

Kommentarer
Postat av: jenny

hehe du är såå duktig å sy gumman.. värkligen kan fan inte sy rakt jag inte..och magen e ju såå fin pussa

2009-07-08 @ 13:12:00
URL: http://gosangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0