Mysdag:):)

Älskling och jag har myst precis hela dagen framför tv´n:) Tittat på film och spelat wii:):)
Imorrn drar vi till södertälje:) Ska följa med så mycket som möjligt nu eftersom älskling kanske måste börja jobba i norge:( För några månader sen ville vi det eftersom vi kunde få massa pengar över nu när vi ska ha barn men nu när det bara är 2½månad tills tösen kommer känns det inte lika kul för nån av oss. Om han åker är han borta en vecka och hemma en hela tiden så han hinner ju träffa henne mycket ändå men jag är livrädd att hans ka missa förlossningen om han är där, verkligen super rädd:( Men vet att skulle det mot förmodan bli så så kommer jossan ställa upp:P:P Eller hur gumman:):)?

Nu ska jag åka ner till affärn och köpa godis:):) Får skynda mig eftersom jag börjat kissa som en tok, minst 1 gång i timmen, är väl uppe sisådär 5 gånger varje natt, skit kul, men så kan det  bli sa barnmorskan när det flyttat in en liten bebis som trycker på allt:P:P

Älskar min michael och våran lilla bebis som vi tok längtar efter:):)):

Kommentarer
Postat av: jossan

självklart ställer jag upp å de vet du gumman!!! =))) alltid.. men jag komemr nogva där på plats ändå även om micke e där.. haha.. =)))

2009-07-11 @ 23:34:03
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Tack tack sötnos, snäll du är ^^

2009-07-12 @ 09:03:54
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0