Lite sent ute:(

Det här med föräldrapenning och dylikt har jag haft noll koll på, av en slump såg jag att man ska skicka in moderskapsintyg till försäkringskassan relativt tidigt! Detta hade då inte jag fått, skulle ha fått för 14 veckor sen efetr ultraljudet, vimsig barnmorska:P:P fick iallfall hem det idag och får skicka iväg det direkt, får se om man kommer få nå pengar i tid, troligtvis inte:(
Ska inte skylla på nån heller, det är jag som ska kolla upp sånna här saker, har nog alltid varit van att mamma skött allt åt mig:P:P

Hamnade i kö på försäkringskassan, 157 men det gick jäkligt fort ändå, satt kanske i telefon kö i 10 min:):)

Nu blir dte duschen sen ska vi till fagersta, älskling ska hämta ut nya datorn, tror inte den kommer en dag försent, ni skulle ha sett han här nyss när han skulle betala räkningarna, saker flög hej vilt och ordförrådet var inte det vacktaste jag hört:P:P


Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Oj shit. Hoppas det ordnar sej och att du får pengarna. !

jag är 19 men fick kay när jag var 18. Men du har en pappan vid din sida eller? :)

2009-07-24 @ 15:42:34
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: sofi

jag skickade in mina papper veckan efter att min son föddes (han föddes 2 månader för tidigt) men fick pengarna i tid iaf =) Linus är född den 25 januari och jag började få barnbidraget redan månaden efter så ibland är försäkringskassan sjukt snabba :P

2009-07-27 @ 19:46:05
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0