Lite komiskt:P

Igårnär vi va ute så sa älskling att han tyckte dte var konstigt att rocco kan springa rät in i buskar och skogar utan att aldrig göra illa sig. Han kan verkligen kuta rätt in i ett buskage och komma ut utan ett löv på sig typ. Så kom vi in och jag skulle göra rent hanstassar, vad ser jag då, ett sår efter att hans prungit i skogen, tror det är andra gången han får nåt märke ens, lite komiskt att dtehände några minuter efter att vi pratat om det:):)

Ska städa nu så det är fint när vi kommer hem igen, finns inge värre än att komma hem till ett skitigt hem:):)

sår på benet
rocco har förälskat sig i våra rya mattor, han smälter in rätt bra under matsalsbordet:P:P

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag har alltid haft dåligt minne, men som det är nu har jag verkligen inte haft. Det är ju skrämmande :P Snart glömmer jag väl bort vad jag själv heter ;)

2009-07-12 @ 15:40:53
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja den är toppen! =) Haha jag måste nog erkänna att jag har tagit ett par turer med den här hemma! =P

2009-07-13 @ 12:00:27
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0