irreterande:/

Kikade just in på min internet bank och skulle kolla saldo, mindre än jag trodde, förstod inte varför, men såg att ett uttag jag gjorde från en affär i borlänge den 17 juni drog de i förrgår, vafan liksom:(:( två veckor senare, får man ens göra så:(

idag har vi grillat med jossan och gnubert, så skönt att dte är svalare nu:):) har fått lite färg ialfall, ryggen mycket färg:P:P

ska duscha nu sen sova:):)

älskar älskling och bebis massa mycket, tror hon stretchar därinne nu, känner hur hela hon sträcker på sig och verkligen trycker ut magen åt alla kanter:P:P

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv; Ja det är hur snällt av dom som helst att sponsra! =) Njae jag är mer inne på det gamla beprövade märket Emmaljunga. Men det blir ingen ny, jag tycker dom tar SJUKA överpriser på nya vagnar! =/



Jo jag mår hur bra som helst. Har lite problem med svullna fötter som sagt men det är nog bara för att det har varit så jäkla varmt nu ett tag. Vill att veckorna ska gå så man får gå till barnmorskan och kolla så liten mår bra igen. Tycker att det är alldeles för lång tid mellan besöken där!

2009-07-04 @ 10:07:23
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: sara

du får ta och ringa dom

2009-07-04 @ 12:39:51
URL: http://saraedlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0