Flitig korre:)

Igår när älskling och jag tog vanliga rundan uppe i lilla skogen vid oss såg vi nåt roligt, massa massa bitna kottar och kottdelar på marken under ett träd:) Kikade upp mot trädet och ser då dne skyldige, en söt liten korre(ekorre):):) Medans vi kollade på den fortsatte den att skala och den rasade ner delar:P:P Det var inte lite heller:P:P

Ska strax dra med mig älskling på promenad och tvinga in han på färgaffären för att kolla om den rosa tapeten finns där, han är inte så måttligt glad över att behöva följa med dit efetrsom han tycker det är onödigt efetrsom vi inte har råd att renovera bebis rummet än och att jag iallfall kommer hitta nya jag vill ha:) Men envis som jag är förklarar jag att det är bättre jag kollar redan nu på pris, för annars blir jag bara besviken om jag kommer vilja ha den tapeten och ser sen att dne är för dyr:):)

På färgaffären i fagerstA fastnade jag för nästan bara de föör dyra tapeterna, förstår inte hur en rulle kan kosta mellan 1000-1500kr:( Nej jag har bestämt att smärtgränsen går vid 600 rullen som den esprit tapet jag sett, inte en krona dyrare!

Får se om sofia, johan och alexander kikar förbi sen:):) Hoppas:):)
På fredag ska vi in till avesta, till barnsmorskan sen försöka få en ny högtryckstvätt som gått sönder redan efter ett år, sen förbi mamma och nicke som behövde hjälp med nå el nu när de renoverar:)

Hittade en matsalsbords lampa också, hade 50 % på en grej på jotex så det vart bara 250 kr för den, vilket kap och älskling gillade den med:)








Älskling säger att dne där ekorren måste vara roccos största fiende efetrsom dne käkar upp alla hans älskade kottar:P:P

Kommentarer
Postat av: Veronica

hehe :D men åh, korren och rocco borde bli bästa vänner, tänk va sött :D ;*

2009-07-08 @ 15:07:42
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Madde

haha såg också kottmassakern nu när jag och vneus var ute. hon var väldans förbryllad över alla halvätna kottar :P

2009-07-08 @ 15:57:48
URL: http://innankotten.blogspot.com
Postat av: Camilla

Tack sötnos :)

2009-07-08 @ 17:57:58
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: jenny

haha tycker mickes ord va de roligaste på länge.

2009-07-08 @ 18:24:44
URL: http://gosangirl.blogg.se/
Postat av: Maria

Ett tips!! Köp skiiiitbilliga tapeter först å när barnet är så stort så det har lärt sig att en tapet inte är till för att riva ner eller rita på kan man slå på större!!



Kam Maria!

2009-07-08 @ 23:53:27
URL: http://maria0223.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0