Emmas möhippa:):)

Igår stormade vi tjejer in till emma och nicko och rövade nort henne:):) Tänk er kaoset 14tjejer plus att nickos svensexa var samma dag så alla grabbarna var där också:):) MÖHIPPA:P:P Jossan fick köra våran bil efetrsom jag kör inte i storstäder:P Super trevligt sällskap var det verkligen i bilen:):) Inte ofta man träffar alla goa brudar samtidigt:)Första stoppet blev Norrtälje där emma fick hoppa fallskärm, skit häftigt såg det ut, fats planet gjorde oss liite nervösa:P:P

Sen vart dte McD, emmas favvo ställe:P:P Sen vidare till GrönaLund:) Jag kunde inte åka nån karusell pga av min graviditet men det var fler som inte åkte:) Plötsligtbörjade det spööö regna, alltså vekrligen tok regna, när vi sprang igenom regnet i 30 sekunder hann vi bli blöta ÖVERALLT, packade silar kände vi oss som i hallen där vi väntadeut regnet:) Sen på hemvägen vart det mc D igen:) De flesta dro ut på krogen sen men jag åkte hem och la mig efetrsom jag gick upp imorse och jobbade:):) Lyckad dag och det tror jag också emma tyckte:P:P Bilder kommer upp sen, har bara knäppt 3 st men veronica har knäppt massor:):)
Orkar inte skriva nå mer nu för nu ska jag och älskling mysa framför en film:):)





Emmas super snygga mus som mariefixat så fint:P:P


Kommentarer
Postat av: emma

hej babe! skicka bilderna till mig =) pusspuss

2009-07-06 @ 15:53:52
URL: http://nickosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0