Dryygt!

Pallrade mig ner på byn med rocco, det gick jätte bra när jag tog det lugnt och gick sakta, bara nån sammandragning:):) Kikade runt lite, hittade en söt rosa vintermössa:):) Babysense larmet va mycket större och tyngre än jag trott och det andra paketet var också ganska stort, det var paketet med spjälskyddet mm:) Hade jag vetat dte hade jag aldrig gått ner och hämtat det utan väntat tills älskling kommit hem:)

Svetten rann och tålamodet var inte på topp men när jag äntligen ser vårat hus kändes det lättare.

För det mesta brukar jag gina över till vårat hus från skogen eftersom vi har en öppning i häcken på baksidan som gränsar mot dne allmänna kommun platsen! Vi och grannen får ju uttnyttja den om vi klipper den, men dte är bara grannen som klipper den efetrsom som jag fattat det köpte de tidigare ägarna och dom en åkgräsklippare ihop (inte helt säker) så jag tycker de  gott kan göra det, skit samma iallfall men när de har klippt den gräsplätten så ser dte ut som att den tillhör deras gård efetrsom deras häck är så kort så när jag ska gå över till vårat hus känns dte som jag korsar deras gräsmatta fastän jag går utanför gränsen, och just idag va karln ute och klöpp gräsmattan så jag vågade inte korsa den, hhi skit löjlig jag är:P:P Så jag fick bubba mina paket och rocco runt hela skiten,runt gatan, inte så långt men dte kändes super långt:P:P

Har försökt ritat i paint men dte är svårt:P:P



Just nu håller jag på att tvätta alla ljus rosa babys sängkläder:):) Fick lov att köpa sensitive tvättmedel, men nu kanske jag var dum som hade i lite sköjmedel med parfym, fick inte tag på nån och fråga men det stod på sköljmedlet att det var testat och så, nån som vet!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Skickar över adressen dit du kan köpa cremen så slipper du leta :)



http://www.guamcosmetics.se/

2009-07-29 @ 20:49:01
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0