Borta bra men...

hemma bäst ja:):) Skönt att vara hemma igen:):) Älskling fick sluta redan 12 så då bar det hemmåt:):) Stannade i eskilstuna en sväng sen vidare till västerås för älskling skulle ha nån super wobbler:P:P Vi hittade också en super fin musik mobil till spjälsängen, har varit ute efter en med rosa inslag och äntligen hittade jag en, sista var dte också så jag greppade den fort som bara den:)

Åt pizza på nån restaurang som såg ut som en f'ärja, super god pizza verkligen:):)

Nu har vi set på film med jossan och hennes aldelles super söta lilla vovve:):) Godis tilll så klart, men det kan jag va värd kan jag tycka eftersom jag hade gått ner denna gången jag vägde mig mot förra, mysko, barnmorskan sa att det berodde på att när dte var varmt la man på sig vatten som man sedan går ner:)

Älskling tror att jag fick en lätt hjärnskakning efetrsom jag vart så dålig, har haft spränghuvudvärk idag med, till slut tog jag en tablett, vill inte ta onödiga värk tabletter nu men jag hade pinats länge nog och det är ju faktiskt inte farligt med panodil:)

Ska gå ner och spela wii med älskling:):)

Har märkt att varje gång vi åker bil en längre bit så bökar tösen runt som bara den, alltså känslan är så häftig att det är svårt att förklara för någon, tycker synd om älskling som inte känner det jag känner, visst han kan känna utanpå, mne jag känner allt, varenda lite rörelse, helt sjuk känsla att dte är en liten varelse som bökar runt där inne, ibland när man ar dit handen jkänns det nästan som man känner hennes fingrar till och med:):) Bästa känslan i världen, samtidigt som dte är så konstigt:P:P

fin va:):) snakka om att påsktapeterna förstör alla kort:(:( hihi

Jag och kaggen i älskling sååå "snygga" lägenhet i södertälje(ironi):P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0