Bilder:)

Äntligen regnar det, väldigt väldigt likt mig att jubla över dåligt väder:P:P Men dte är såå skönt, nu njuter jag::P Älskling och jag åt på kina restaurangen i fagersta idag, så jäkla gott:)

Annars har vi röjjt på gården, jag har hjälpt till så mycket jag orkat:) Fy fasiken vad skönt att älskling inte har gett upp hoppet om poolen fr dne har räddat mina dagar, den och bordsfläkten som jag har haft mig med nästan överallt utom på toa:P:P Det har vart så härligt att kunna slänga sig i poolen och svalkat sig:P:P Måste sett kul ut när jag skulle visa mina stå på händer talanger för älskling i poolen då det inte gick så bra alls, flöt upp direkt, skyller på magen:P:P
slänger upp lite kort också, på magen och från bröllopet/40 års festen:):)

Magen i frrgår, vecka 27:) Idag visade vågen plus 7 kg:/ alltså har jag nu precis gått över dte hemska 60 kg sträcket, ångest:(:(

Svärfar och annhelene:):) svärfar ser ut som han är stolt som en tupp:):)


ma
Massa grattistill bröllopsparet:)
tänk
Tänk vad lite färg kan göra:):) Skötbordet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0