Bilder


Absolut dte bästa bebis köpet jag gjort och kommer säkert göra:):)

hihi igenvuxet ab på framsidan

som sagt det är tur att busken också är igenvuxen så man inte sre in på eländet:P:P

Tvättat nästan alla baby sängkläder, skulle nog vara lite bittert om det mot förmodan skulle titta ut en kille när man har allt rosa:P:P

Snart kommer väl kossorna på grönbete också:P:P

så här mycket orkade gräsklipparn med:P:P

Varför äta för två när man kan äta för tre eller fyra:PP Nej jag skäms över att ha ätit så mycket men dte är så gott med pilsner korv, var mätt efter 3 korvar resten åt jag bara för att de är så goda, men sen kunde jag inte röra mig på nån timme:P:P



Ska sova strax, imorrn kommer älskling hem. hoppas jossan mår bättre så jag får träffa henne:):)

puss och natti natti:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0