Ångesten kryper sig på!

Varje gång jag är ute med rocco nu så känne rjag bara mer och mer ångest för att jag ska jobba i helgen. Sammandragningarna sätter igång direkt när jag gått en bit och alla uppförs backar här ska vi inte ens prata om, försöker hela tiden hitta nya vägar så jag ska slippa dem:( Jag har ju hela tiden sagt att jags ka då kunna jobba fram tills september iallfall, utan problem, men sen har jag känt bara mer och mer att dte kommer inte att gå. Vilken tur att jag fick så lite jobb is ommar som jag fått, var skit besviken först att jag inte fick mycket mer.

Det känns som vad ska jag göra för nytta på jobbet när jag iallfall inte orkar göra nåt knappt, och vi går ju mycket, hur ska jag förklara det! Men jag behöver verkligen pengarna, men känner mer och mer att det är inte värt att riskera att jag sätter igng nåt i förtid, inte på långa väga:( Är rädd att de ska tycka jag är töntig på jobbet som inte klarar av nåt heller, jag är ju faktiskt bara i vecka 30:( Och det känns som jag inte gör nån nytta där nu heller, jag klarar ju för fan knappt av att städa längre:(

Nej det här tål att tänkas på, ska prata med älskling och iallfall jobba i helgen! Och efersom jag inte varit medlem i arbetsförmedlingen när jag inte jobbat så kan jag ju slänga min sgi eller vad det heter i väggen och se fram emot det lägsta beloppet de kommer dela ut, jippi!!! Inte för att jag hade fått så mycket mer då men några tusen mer ialafall än lägsta jävla skit beloppet, inte jag ringt försäkringskassan heller! Jag hade ju ingen aning om att 1 år innan jag började plugga att om jag vill skaffa barn inom de närmsta åren så måste man va med i arbetsförmedlingen arenda gång man inte jobbar/pluggar för att få mer pengar! Ursäkta klagandet men vaafan..

Tur att älskling kommer strax så jag kan bli på bra humör igen:):)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej jag har faktiskt ingen aning men det känns som jag har oddsen emot mig att få en kille :). Mina syskon har i princip bara tjejer.

Vore ju kul med en av varje samtidigt som att jag redan är inkörd som flickmamma :D.

Nu drar jag snart ill värmen.... so lovely med lite semester :)

Kram på dig!

2009-07-20 @ 20:53:21
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: ulrika

hejsan, brukar kika in här ibland men är dålig på att lämna spår.. Du har en jätte fin mage ialla fall och vad kul att det är en liten flicka!

När jag läser om dina sammandragningar så slog tanken mig att jag också hade smärtsamma och väldigt jobbiga sammandragningar.. Från vecka 30 tills dess att han föddes (v.41) så fick jag kämpa med de hemska smärtorna och jag hade en vetekudde som jag hade värmd nästan jämt, det hjälpte inte helt men en del. Det finns någon typ av värmevälte som du kanske borde testa? Kram Ulrika

2009-07-22 @ 22:39:31
URL: http://mamali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0