Ängen:):)

Utan att överdriva på något sätt så kan jag erkänna att vi(älskling) inte har klippt gräsmattan på en månad:P:P Ni vet dte har ju regnet och haglat in andra ursäkter:P:P Skäms för att ens lägga ut kort hur det ser ut, men kort och gott dte är en äng med lite tuvor här och där:P:P Det är så illa till och med att det kröp en fästing på mig när jag var ute där för några dagar sen:P:P

Idag är dte också riktigt fint väder och jag tycker så synd om rocco att han får vara inne, vill inte ha han full med fästingar så jag bestämde mig för att klippa gräsmattan, bara lite eftersom jag inte får göra det egentligen! 


Haha fy fan vad segt det gick och gräsklipparn klarade inte av allt dte höga gräset utan la av hela tiden:P:P Klöpp väl sisådär några meter så nu får dte se ut som skit tills älskling kommer hem:P:P Tur att häcken har blivit hög så folk inte kan se in för då hade jag skämts ihjäl hiih:P:P

Ska pallra mig iväg om en stund och hämta ut två paket, ett med andningslarmet och ett där jag inte har en aning:)
Fick hem lite provbågar(glasögon) från favoptic, vill ha ett par glasögon som knappt syns, hatar att ens behöva ha glasögon när jag kör:(

Imorrn kommer min älskling hem också, som jag saknat honom:):)

Vi håller tummarna för en sak, troigen så slipper han norge och hamnar på ett projekt som skulle vara så bra, nära hem också:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0