snart så:)

om några timmar landar syrran och liam, så glad att älskling fick ledigt så han kunde hämta dom:) Skruttis sov superbra inatt, mat vid 01 och 07 sen sov vi till 10:) vakna av att on va tok snorig vid 07, så hemskt att höra, hon fick knappt luft genom näsan:( men vart bättre efter tuttmjölk i näsan och med näs fridan:)

har köpt sempers magdroppar nu, hoppas magen blir bättre, hon har varit extremt grinig till och från nu, vill mest hänga på min axel och vill inte bli lämnad alls och jag som ska hinna baka

Schwarzwaldtårta





Tänkte bada skruttis först och hoppas hon blir gladare då, jätte glad på förmiddagarna och ledsen på eftermiddagarna, nån som känner igen det, gör ont i hela mig när hon e ledsen, men efter regn kommer alltid solsken:P:P

6 dar gammal skrutt i jossans famn:)

Kommentarer
Postat av: jossan

där va hon inte stor tills killnad från nu.. =))) ja, de har du verkligen rätt i attd e gör.. passar oss alltså..=)) jo, jag va där igår.. =))) jaså, va dit en snabbis bara.. =)) men va kul att dom äntligen kommit så som du sett fram emot de.=)) får se om vi kanske kan hita på nå nån dag.. imorgon sak jag ta vaccinet.. men har redan börjat ångra mig.. IGEN !!! finsn ju så mycke biverkningar... =(( puss puss

2009-12-03 @ 13:20:25
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: jossan

nje, de e inte för allmänheten.. rl jag vet inte hur de e nere på vårdcentralen.. men jag får den via kommunen.. så jag tar nere på öjersbogården.. =))) ja, saknar verkligen å festa med dig.. men snart så..=))) puss puss

2009-12-04 @ 09:49:47
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejhej den där ramen med fyra kort i & texten FAMILY,var har du köpt den?? Sååå fin...

2009-12-05 @ 21:25:49
Postat av: martina

hej anna:) jag köpte den på hemtex i borlänge för ca 1 år sen:)

2009-12-08 @ 18:52:48
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0