Snabb uppdatering

Skriver lite snabbt bara och uppdaterar er:P:P

I lördas spenderade vi kvällen hos frida, alex och lilla alvin, killarna drack öl och badade badtunna, älskling va super nöjd att han hittta en low carb öl som hör och häpna var god också:P:P

Isabelle grät och skrek nästan hela kvällen, var nästan otröstlig, fick gå ut med henne i kylan i vagnen så hon skulle sova, det värsta var när inte ens "alltid nölösning vid grin" tutten slutade fungera, då gott folk då är dte illa, riktigt illa, aldrig hänt tidigare att inte tutten funkat! Frida kom på den bra iden att testa med nåt kallt ifall dte skulle va nån tand och hon vart knäpptyst, men vi hade inge ritiigt bra att ha i munnen på henne, testade med små kalla formar som man kan göra shot glas, hon vart knäpp tyst till det vart varmt! Massserade tandköttet på hennes, då också tyst!

Var så illa tvungen att ge henne en isbit att suga på en liten stund, de som har skrikande bebisar vet hur desperat man blir, hon vart då nöjd en stund och glad till och med, vi fick till några riktigt tjusiga kort på henne och alvin:):)

Isabelle kommer nog bli en riktigt bitch, hon vevade på alvin hela tiden, ett kort är skit häftigt, då sopar hon på han i ansiktet och hennes ansiktuttryck bara utstrålar jävlarannamma haha! Ska höra med frida om jag får lägga upp lite kort på sötnosarna:P:P Iallafall en riktigt rolig kväll:):) Så skönt att umgås med folk som också har barn som har förståelse för en skrikande bebis:):)
!!

Igår var lika dan, hela dagen gråt och skrik om vartannat, hon gjorde nr 2 mer än nånsin, löst, ännu ett tecken och hennes temp var 0,9 högre än vanligt på kvällen, ännu ett tecken!!

Antingen så ser jag bara tecknen lr så är det nå lurt på gång, hon e inge hängig lr nåt sånt så hon e inte sjuk, så det kan man stryka! Hennes hand har numera blivit hennes bästa vän, nästan ständigt i munnen!

Ska ner till bvc imorrn och höra efter!

Nu har jag inte tid längre, ska föröskaväcka älskling som e ledig tills imorrn, han ska jobba tis-fre denna veckan också, sne e han nog långledig<3<3

Uppdaterar mer och så imorrn med bilder:):)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lustigt, vi har samma situation här hemma.

Peppar, peppar var det lite bättre idag. Men tidigare i helgen var vi helt säkra på att det skulle ploppa fram en tand. Lite varm, lös i magen och konstant skrikande tills N masserade tandköttet med kallt. Mystiskt.



Intressant att höra vad du får för svar på BVC. Lycka till!



Kram

2009-12-14 @ 11:27:01
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: sabina

ååh, jobbigt när det är tandsingar på gång, Jag fick vara vaken till och från hela natten mellan fredag och lördag med min lilla :) Första gången som jag märkt det så tydligt. Köp en bitring som du stoppar i kylen i 1 timme innan hon får den, den brukar vara populär! :)

2009-12-14 @ 12:08:31
URL: http://swilen.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja men då säger vi torsdag och i Avesta :D haha storstaden, det va det roligaste :P Läääängtar!! Tack så mkt. Direkt när jag såg det så ville jag ha det! Vi har mkt nallepuh å lillen. :D

2009-12-14 @ 12:09:12
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: Isabella

Det låter som tänder, Alva var likadan, det finns suggrejer som du kan köpa på vanlig mataffär som du lägger i frysen som dom kan suga på, jättebra funka det på Alva:-)

2009-12-14 @ 13:39:03
Postat av: jossan

även om jag inte har barn så har jag överseende med skrikande bäbisar så du får gärna umgås mewd mig med!!! =)) puss puss

2009-12-14 @ 16:58:52
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: martina

hej isabella:) de på bvc anade också att de börjat röra sig uppåt, köpte en sån igår, men hon har lite svårt att hålla i den än:P kramar

2009-12-15 @ 19:22:50
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0