Skruttis 12 veckor:)

Älskling skulle sova en stund till så jag passar på att skriva lite här, när jag gnäller på han om att han spelar mycket tv spel så säger han att tänk om han skulle gnälla varje gång jag läser eller skriver blogg och räkna ihop den tiden, vilket är tur att han inte gör:P:P

Vi eller älskling ska åka ut till hans morfar och hämta en gran som vi ska ha på gården, har inte bestämt om jag och skruttis ska med än, har lite att städa här hemam till julafton!

Lite roligt dte där, man ägnar flera timmar åt att städa till som nu då julafton men dte är lika fan skitigt fem min efter alla kommit, lr har jag fel, så egentligen så gör dte inget om dte är halvskitigt från början haha:P:P

Har ni också märkt att det blivit mörkare senare på dagarna, tummen upp för det):):)

Har inget speciellt att uppdatera er om, bullbak igår, ingen ny bulle i ugnen utan riktiga bullar haha där fick jag till det:P:P Har börjat med en ful ovana att jag äter bullar och dylikt direkt ifrån frysen, frusna alltså, började nog med att jag var för ivrig förrut att jag inte orkade tina bullar och sen började jag tycka bullarna smakade wienerbröd när de var kalla, haha ja ni hör ju själva:P:P

Imorrn blir det stress stress, ska handla det sista till julmaten, har jag sagt att vi ska fira här i år??
Sen köpa lite belysning, älskling tror att han fått spuck på julgrans belysningen och slängt den för vi hittar den inte! Sprang in på jysk i söndags och skulle kolla på det men shit vad dåligt med jul saker de hade, de som brukar ha så mycket hade typ 1/10 i år mot alla andra år:( Och det var inte utplovkat heller, det fanns liksom inge mer helt enkelt:/

Älskling har äntligen slutat tjatat om att vi måste ha julgardiner iallfall på julafton, men jag vägrar, finns nog inget som jag ogillar så mycket som riktigt röda julgardiner!!

Skruttis tycker jag är tråkig nu:): Shit vad hon har förändras bara senaste veckan, det går fort nu:):) Hon är ju underbart söt när man har henne i famnen och säger nåt gulligt till henne då ler hon och sen gosar ner huvet på mig, svårt att förklara men nästan som att hon blir blyg och gömmer sig:):) Mykcet mindre tuttig har hon blivit, hon äter när hon ska och tuttar bara till nån gång ifall hon vaknar på natten och förrut gallskrek hon när hon låg på skötbordet nu är det helt tvärtom , hon blir glad istället, skit unge:P:P<3

 fortfarande skalleper:P <3<3


Kommentarer
Postat av: mammamelle

hihi hon är ju för söt=)

jag hoppas ni åxå får en jättemysig jul=) mysigt att fira hemma hos er,här blir det nog så nästa år=)

tack för att du tyckte om hårfärgen min=) lite enklare nu med massa slinogr istället för bara blont eller bara bleka blonda slingor,ser inte lika fort "smutsigt"ut eller vad jag ska sägas haha,har ju en ny tid den 4 jan hos frissan få se om mna kan gå på den eller inte men det ska jag nog hinna,ska ju inte klämma ut denna förns 17 jan så=)



hihi js oroar sig för tonåren det gör man ju redan men det är ju värre med flickor sägs det haha=))



kram kram

2009-12-22 @ 09:51:49
Postat av: jossan

jo, jag måste bara få till en bra bild också.. =)))

2009-12-22 @ 10:01:14
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: jossan

jo, de kan jag tänka mig.. men de va ju en smart ide du hade om att sova kvar i avesta.. =) då e hon inte så långt bort iaf..=))

2009-12-22 @ 10:02:14
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: jossan

sötisen.. =)) nu e de inte långt kvar tills hon börjar krypa.. =))) puss puss

2009-12-22 @ 10:04:55
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Victoria

Så stor hon har blivit :) Vad väger hon nu? Emmy är en liten fis på 5040 g Kram

2009-12-22 @ 12:35:50
Postat av: martina

Ja visst har hon blivit stor:):) min dam e en aning större:P:P 5500 gram vägde hon förra veckan:P:P fats nu har hennes viktuppgång börjat följa kurvan istället för att gå käåå rätt upp:P de säger ju att de ska väga ungefär 3 gånger födelse vikten när de är 1 år, hihi kan inte tänka mig att isabelle kommer väga undre 9 kg då inte:P

2009-12-22 @ 16:25:35
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack vad gullig du är!! God Jul. KRAM

2009-12-24 @ 10:24:36
URL: http://littlemiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0