Otäckt!!!

Idag när jag skulle upp på övervåningen för att se om skruttis ville sova så hände dte som jag varit livrädd för, jag snubblade på översta trappsteget och föll framåt med skruttis i famnen, men som tur var hade jag blixt snabba reflexer så jag hann vrida på mig så att min arm åkte in i trapp steget istället för skruttis huvud, shit vad rädd jag vart! Skruttis märkte att jag vart rädd och började tok grina! Gick igenom hela henne men som tur var gick det bra! Går hela tidne och grubblar på vad som kunde ha hänt om jag inte hunnit vrida på mig, tänk om hon slagit i huvudet, är absolut livrädd varenda gång jag går i trappan nu, måste vara super försiktig! Så knäppt i våran trappa ockås för dte går inga ledningar eller finns inga uttag för nån lampa och man kan inte tända uppe nere och tvärtom:/

Nej jag kan inte älta dte där nå mer nu, får bara vara tacksam att dte gick bra och extra försiktig varje gång nu:):) annars så har vi kikat på film med jossan och gnubert och ätit lite mat med dom:):)

Sitter och kikar runt efter en lekmatta/täcket till skruttis, är ute efter ett som går i rosa, om det nu finns!
Tycker helt seriöst att dte finns förvånansvärt lite baby prylar i rosa och lila, visst kläder finns dte i massor i de färgerna men knappt nåt i prylar! Lite konstigt eftersom väldigt många som får en dotter vill just frossa i de färgerna, tror knappast jag e ensam om att ha massa rosa till min dotter, fast har kommit på att hon passar mycket bättre i vitt än rosa:P:p i just kläder:P

Är så otroligt tacksam över min underbara dotter, det får aldrig hända dig något, du är det allra viktigaste i mitt liv:):)<3 Mammas skatt<3


Kommentarer
Postat av: Victoria

usch vad otäckt! Tur att det gick bra ändå. Vit är en färg som passar bebisar överhuvudtaget superbra. Är precis som att då ser man barnet mer än bara kläderna. Kramar

2009-12-28 @ 10:55:36
Postat av: jenny

men guuud vilken tur att det gick bra :( du får ta de väldigt försiktigt gumman

2009-12-28 @ 16:49:07
URL: http://iglooglass.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja fy jag förstår att du blev rädd, det är otäckt med trappor. ufår köpa en sådan där garderobslampa som går på batteri. Vi har haft en sådan i vår källartrapp, man drar bara i ett snöre så tänds den, väggfast, finns nog lite överallt att köpa. Klart tjejjen ska ha rosa, jag älskar den färgen. Josefine var jämt rosa innan hon kunde bestämma själv vill säga hihi kram

2009-12-28 @ 20:21:33
URL: http://www.lenasblandning.blogspot.com
Postat av: Marielle

skönt att det gick bra med er! jag har själv ramlat både när jag var höggravid och när saga var riktigt liten, det är riktigt otäckt!

om jag inte har fel så ska det ju finnas belysning till trappor, alltså till trappstegen och trappräcket. vet ej hur mkt det kostar, men kanske något att kolla upp om det kanske känns säkrare?



angående rosa saker så vet jag precis vad du menar ;) vi har precis målat om i sagas rum, innan var det mörkblått och nu är det en vit/grå färg och nästan alls, så som lampor, mattor, gardiner osv går i rosa :) ett riktigt tjejrum till vår sesssa :)



sköt om er! kram

2009-12-28 @ 22:04:23
Postat av: Sandra

Åååh, vilken tur du/ni hade. jag har snubblat till flera ggr i trappen, men aldrig ramlat. Jag är livrödd för att gå i våran trapp & bär bara emmy när jag är barfota då jag har mer fäste i golvet. Går jag med strumpor så far jag åt skogen vare sig jag bär henne eller går ensam.



Åh, tycker emmy passar bäst i vitt också. haha.

2009-12-31 @ 22:56:04
URL: http://sa
Postat av: martina

hej victoria:) ja shit det var super läskigt, tänker på det varenda gång jag går upp nu, men bra på ett sätt för nu e jag super försiktig:) ja eller hur man ser liksom bebisen mer och inte bara kläderna:):) kramar

2010-01-03 @ 13:35:16
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: martina

hej marielle:):) ja det är super läskigt:) fast kände du också att man blev mycket försiktigare efter dte hände:)? såå fint med rosa ju, skulle va så kul att se din sessas rum:):) snart, snart ska vi göra klart isabelles rum, sen ska hon få ett allrum också som lekrum, massa mer rosa:P:P kramar

2010-01-03 @ 13:38:15
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0