OBS ingen mobil

Michael glömde min laddare i södertälje så jag kan inte använda min tre telefon förrän nästa fredag, så kan varken läsa sms lr svara på sms som jag får på den andra telefonen då jag inte har nå pengar på de så vill nån mig nåt får ni ringa till parlinon eller till hem telefonen:):)

ÄR skit sur på herr michael, han kan glömma middagen, fast han har lyckats som vanligt) vänt på det mot mig:P
Varenda gång det blivit nr 2 i blöjan fövandlas han till en 2 åring, han vägrar, nästan ber om att få slippa ta det, i början då skrattade jag mest åt beteendet men nu börjar jag bli irreterad, en princip sak!!

Och isabelle har gaddat ihop sig med han, skriker som en stucken gris när jag har henne och tyst som en mus när han tar henne, får väl gadda ihop mig med rocco och lära han bita folk (micke) i rompan, nej just ja det kan han redan:P:P lr hur jossan:P:P

Kommentarer
Postat av: jossan

ja, de kan han redan!!! =(( men fel person.. haha.. min mobil har kommit.. å ringarna.. va lite ivriga så vi har dom på oss nu.. =)) å telefonen i högsta hugg.. =)) puss puss

2009-12-12 @ 10:17:12
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: mammamelle

hihi ja min lilla groda=)

haha ja det där med nummer två vet jag är svårt bland karlar=) Martin har åxå svårt för det men han gör det faktiskt ibland på Kew=) få se hur det går när bebis kommer=))trevlig helg på er=)

2009-12-12 @ 11:19:28
Postat av: Sabine

Fredrik är också lite så att han gärna inte vill byta när det är gjort nr2, men jag hotar med att då kommer du aldrig kunna passa henen själv sen för inte kan hon gå med bajs i blöjan och inte kan hon byta själv. Så han gör det faktiskt nu mera utan problem. Det är ibland han ropar på mig då hon har kladdat överallt. Då tycker han det blir lite för mkt. Men han är faktiskt duktigt:) Så du får börja hota honom du med haha;)

2009-12-12 @ 22:19:18
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: Petra

Okej nu har jag pratat med Eve, så på tisdag eller torsdag skulle vi kunna träffas :D Klart att Frida å Alvin ska vara med också. Hos oss i Avesta eller hos er i Norberg? :D

2009-12-13 @ 21:31:50
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja det ska bli kul och torsdag passar prima! Skulle vara kul att få till ett kort på alla småttingar tillsammans! (hur det nu ska gå) :)



2009-12-14 @ 12:02:15
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0