Gott nytt år snart då:)

Ska precis gå och sova lite middag med skrutt så man orkar med att vara uppe inatt:):) Vid 17 ska vi allsesammans till frida, alex och alvin:) Vaoch handlade igår, karlarna ställde sig med bäsarna vid kassan och tyckte att jag och frida skulle sköta handlandet, lika bra kanske:P:P

Vi ska göra potatis gratng och fläsfile och massa godis till efterrätt:) Bebisarnas första nyår:) Ett år sen jag drack sist också och snart ett år sen sen skruttis blev till:):) Resume av året då: Bäste året i hela mitt liv:):)


Kommentarer
Postat av: jossan

hoppas ni får kul iaf.. =))) har precis fixat håret.. =)) här blir de också potatisgratäng å vitlöksfylld fläskfile med stekta champinjoner till.. =))) fast de blir senare.. =)) hälsade micke från oss.?? träfafde han vid ica.. =))) puss puss

2009-12-31 @ 17:12:24
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Sabine

Gott nytt år! Var med exakt ett år sedan jag drack (var full iaf) och snart med ett år sedan Alice blev till, tiden går fort!!!

2010-01-01 @ 22:44:30
URL: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0