Febrig

Hej alla kära bloggläsare:P Idag har inte vart sån bra dag, isabelle har verkligen inte mått nå bra alls av sprutan, efter sovmiddan så vart hon otröstlig, sovit oroligt och fick feber på eftermiddagen stackarn:(:( Men som tur vet man ju att dte inte är nå farligt men det är lika hemskt ändå! Alvedonen drog ned febern en hel del och nu på kvällkvisten har hon till och med skrattat och sprallat:):)

älskling beställde sån här cd ikväll till isabelle,de sjunger hennes namn:):) Inge farligt dyr heller, 165 kr med frakt:):)

vart ingen sån här i juklapp så då fick mamma köpa en sån:) synd bara att de är så dyra, skulle vilja ha allihopa! Får vä köpa en pö om pö:)

älskling och jag fixade lite juligt utanför ena ingången iallfall:) vi gjorde dörrkransen själva:)

det är så jäkla kallt nu att opeln inte ens startar, då är det illa:P

en äkta gran på frmasidan till och med, de ni:P:P





isabelle fick en söt nalle somdet lyser ur magen på, 7 olika färger, en riktig hit:)

även en rosa dingliis från jossan fick hon:)

nu har jag äntligen fått ett kort som passar i ramen

när det blir bättre väglag ska vi åka till ikea och köpa denna till skrutt så hennes kläder får plats:) Svärfar har lovat att de ska sätta igång snart med vårat sovrum, listerna och dylikt och sen direkt efter göra klart skruttis rum, vitt tak och sen ska måla en prinsess land på en vägg, äntligen har jag bestämt mig, blir mer personligt då:):) fast jag inner säkert ändra mig hundra gånger till innan det väl ärdte dags att börja måla:P

ska även köpa detta påi kea och sen måla dte i olika rosa nyanser och antingen blir det prinsessor på stolarna lr prinsess kronor i guld:):) hihi jag lovar jag är inte alls lysirks över att få inreda ett rosa prinsess rum:P:P

dagens martina

Satt precis och kikade runt efetr nån fin bild på ett sagiland och hittar inte nån som liknar bilden jag har öppe i huvvet, vill ha nåt att gå efter, hmm börjar redan ångra mig över motivet:P Nån som har nån idé på nåt man kan måla, har varit lite inne på my little pony också, men tror det blir för svårt!

sagoland

en stor fjäril

eller varför inte en stor rosa enhörning på väggen:/ blir mer och mer kluven ju mer jag kikar runt

en tingeling kanske med rosa klänning?

det är ju inge roligt om det blir för "barnsligt" heller så man måste måla över det efter ett år eller två:/

Nej får sova på saken, nu får man bänka sig i soffan med älskling och skruttis, hon har vart väldigt ledsen igen, stackars lilla älskling<3<3
skruttis med plåster på vardera lår:/ jag var exakt lika rund när jag var liten som skrutt, som en köttbulle, såå gulligt ju:):)


Världens sötaste lilla knubbis)::)





Kommentarer
Postat av: mammamelle

hej hej hoppas allt är bra med er efter jul=) önskar er ett gott nytt år=)

jo läste att du vill ha prinsessor eller liknande,tänkte ge dig ett tips som jag ska göra i Kews rum så småningom, gå in på denna sida www.unikdekor.se där har de jättesöta 3d tapeter/fondtapeter,finns en med prinsessor,en som lilla Isabelle kan ha i många år=)

finns mycket andra fina tapeter åxå,Kew vill ha bil tapeten hahah=)

2009-12-30 @ 11:54:54
Postat av: mathy b

vaaa söööt :D:D

2009-12-30 @ 23:03:15
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/
Postat av: Frida Hellén

Den där CD skivan med namn finns att köpa inne på Åhléns för 139kr. Albin och hans kusiner fick en varsin med sitt eget namn i julklapp :)

2009-12-31 @ 16:43:57
Postat av: martina

hej frida:) när jag och jossan letade runt efter en sån skiva hittade vi de på åhlens men tyvörr var isabelle slut så vi beställde istället:) hel mysig skiva::) fast micke var lite bitter att dte bara var 6 låtar:P:P kramar

2010-01-03 @ 13:34:13
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0