Deppigt värre:(:(

Ska försöka uppdatera lite snabbt, måste hänga tvätt och jag och isabelle ska ut med rocco om typ 10 min!

Syrran och Liam åkte hem igår:(:( Önskar att de kunde vara här jämt, så tomt utan dom:(

De kom i onsdags natt/torsdag morgon med älskling:) vi har hunnit med allt och ja ingenting egentligen:P

Isabelle har varit väldigt ledsen så det var lite synd att de mest fick se hennes ledsna sidor, men hon e sötast ändå:P

Liam var så himla duktig med isabelle, skulle bli en superbra storebror:P:P *blink blink*:P

I lördags va vi till borlänge, kaos från start kan man säga hihi:P:P Fiuck väl vänta på mamma i 30 min i avesta innan vi kom iväg, fick köra dit fats jag egentligen inte ville! Först började dte läcka mjölk igenom allt, inlä'gg, bh och ja tröja så var aldelles blöt, sen började isabelle skrika så dte var bara att sätta sig på mc donaldes och mata henne (och jag som sagt att jag aldrig ska amma öppet, ahha det har jag fått äta upp), hon vart riktigt nöjd och spydde ner hela sig själv, min jacka och mina byxor, tur att byxorna va svarta, just den dagen hade jag inte med nå extra kläder till skrutt och hon va aldelles blöt, fick rusa ner till babyproffsen och köpa en torr body till henne och sen hade de inge skötbord på mc så det fick bli att byta blöja och kläder i vagnen:/ Hihi men det gick, fyndade lite smått!

Sen efter massa tjaffs óm vem som skulle köra hem fick charlotte köra, jag vägrade, men hem kom vi:P Åt familje pizza hos mamma:)



Eftersom isabelle inte varit så glad så har vi kunnat knäppt så jätte mycket kort på henne, charlotte fick passa på när hon var glad, fick super fina kort:):)

Isabelle har fått jätte fina presenter av syrran och liam:=) Massa fina kläder och en speldosa som jag bara älskar, en rosa som spelar musik med bubblande ljud i bakgrunden, lyser gör den också, såå fin:):)

Saknar dom super mycket men vi bestämde oss för att vi bara måste åka till dom i juli tror vi, beroende på flygpriser, man mellanlandar i london då och vi funder på att stanna där en natt och se london:):)

Älskling åkte imorse till jobbet också, skanar han massa nu ckså  men har hållt mig sysselsatt och städat, skruttis har sovit i sin säng, shit vad mycket lättare det är med rutiner när man är ensam med henne, då har mna tiden att få henne att sova i sin säng och så:):)

Nej som sagt jag måste dra nu innan tvätten ruttnar:P

 <3



   









 finaste kusinerna:)



 isabelle och moster<3<3

nej nu hinne jag inte lägga upp mer kort, håll utkik efter mer kort senare:)


Kommentarer
Postat av: Petra

Åå vilka fina bilder :)

Jag älskar bilden på dig å henne högst upp!! <3

2009-12-08 @ 16:54:05
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: Sandra

FYTUSAN VILKA SÖTA BILDER :) Sitter här & gapar till mamma att hon är så jävla söt.



Sv; Hmm, Emmy börja sitta när hon var fyra månader. Fast ibland känns det som att hon kommer hoppas över att krypa & börja gå om nån mån ist. Så gjorde min mrmor, & Emmy har så SJUK styrka i sina ben & rygg.. Hon KAN kkrypa, men man måste jäklas med na då, & hon gillar det inte.

2009-12-08 @ 19:25:46
URL: http://sandraohstrom.blogg.se/
Postat av: Veronica

men himmel o pannkaka så söta tomtekläder :) helt bedårande.



Ja, de är bra frustrerande, men de går åt rätt håll iaf :)

2009-12-08 @ 19:54:12
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Cicci Västervik

Jag håller med, vilka fina bilder. Kul att se Charlotte och Liam. Synd att de inte kunde stanna längre hoa dig. Den översta bilden är grym. Kramiz

2009-12-08 @ 19:57:53
Postat av: martina

hej cicci:):) ja visst är dom underbara, charlotte är jätte duktig på att fotografera:) ja det var super synd, dom va bara här över helgen, aldelles för kort tid:( kramar

2009-12-09 @ 00:24:15
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Jätte fin bild på dig och Issabelle! ÅH, vilken söt tomtenissa :))

sv;

Ja just ja, det har jag inte tänkt på. Att det faktiskt inte spelar någon roll om man läser bloggen från olika datorer så länge dom finns under samma hushåll. Där sa du nått du! :P



Njea, jag har inte riktigt bruna ögon. Mörkgrön/bruna typ :P Andreas har ljusblåa så förhoppningsvis så får han mina ögon. Min bror där emot har ju KANON bruna ögon! Orättvist ;)

2009-12-09 @ 09:35:44
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: jossan

super duper fina bilder..=)))

jag har ebställt en ny mobil.. =)) för hoppningsvis komemr den på fredag.. =)) du komemr bli avis!! =))) längtar verkligen tills den kommer.. =)))

puss puss

2009-12-09 @ 10:52:20
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Evelina

Gud vilka otroligt fina bilder :) Söt tomtedräkt alltså! Hon är så fin, eran lilla modell ;D hihi.

2009-12-09 @ 12:37:44
URL: http://eevelinasjosten.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefina bilder. Hon är så himlans söt lilltjejen!! Ja man får hoppas att det där med mjälken är ett bra tecken då, det verkar ju så på alla svar jag fick! :)

2009-12-09 @ 14:14:41
URL: http://littlemiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0