Älskade skruttis 11 veckor:):)

Hela 11 veckor blir skruttis idag:) Trodde först hon blev 12 veckor men efter dubbel checkså hade jag fel:P

Shit vad snö det är nu, det var med hjärtat i halsgropen jag somnade om efter älskling åkte, var så nervös för all snö när han skulle köra så långt, men det hade gått bra, han hade kört sakta mesta dels av vägen:)
Isabelle och jag somnade om efter massa mys och väcktes sedan av väckarklockan, finns inge värre än att bli väckt av en väckarklocka, splear ingen roll hur länge jag fått sovit, lika förtvivlad och arg varje gång, vaknar alltid på fel sida då, men det går över efter 10 min:P

Va ner till bvc, isabelle fortsätter att växa som hon ska:P 5500 gram kärlek och 57,5 cm lång:)
Hon trodde också det var tänder på g eller att de börjat röra sig uppåt men hon trodde inte de skulle ploppa upp riktigt förrän om 1-2 mån, och att dte kommer vara så här fram och tebaka:) Jag ska pensla på flytande alvedon på tandköttet när hon har ont:):) Och kylande bitring rekoomenderade hon, som tur hade de fått in såna igår på ica, men hon kan inte riktigt hålla i den så länge:)

Idag verkar hon inte ha så ont, pratar för fulla muggar med djuren i baby gymmet:):) Älskade älskade hjärtat:):)

Igår vaccinerades älskling, skönt, sen spenderade vi resten av dagen med att mysa och kolla på film:)

Idag blir det nog att se på film med josefine från skolan, lättare att skriva från skolan annars tror alla att dte är jossan:P:P Men först ska jag böka mig ut med vagnen och rocco, trött på snön redan:P Iallfall när de inte plogar så man nästan kör fats med en stor kombi, då blir man måttligt imponerad!! Nästa år är skruttis så stor att vi kan göra snö gubbar och åka pulka:)

 Finns inget jag inte skulle göra för dig skruttis:):)

 <3

 i mina ögon är du vackrast i världen, för mig är du underbarast i världen, du är min<3<3





Nu kom jossan, skriver mer sen:):)

Kommentarer
Postat av: sofi

Ja hon ska heta Lilly, om det nu är en tjej ;) man kan ju aldrig vara helt säker!! Ja mycket rosa är det nu, lite roligare än pojkkläderna Linus haft som mest är grå, bruna, svarta, blå o sådär..

2009-12-15 @ 20:55:33
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0