yeees vagnen har kommit:)

De ringde aldelles nyss från barnens hus att vagnen har kommit nu:):) Gissa om jag är glaaaad:):) Satt idag och kikade på emmaljungas sida om det stod nåt att de börjat tillveka 2010 efetrsom jag vart så orolig att jag inte skulle hinna få den och så ringde dom:):) Ska få tag på mamma så vi kan åka och hämta den imorrn, hade jag haft bil nu hade jag åkt direkt:P:P Fasiken vad glad jag är, sen e tametusan nästan allt klart:P:P Slipper man gå och vara orlig att hon skulle komma ut några veckor tidigare och så har vi ingen vagn:) En bra början på veckan, och älskling kommer hem redan på onsdag:):)


Vår fina vagn:):) Kommer gå runt med den en massa här i huset:P:P

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin blogg

2009-08-10 @ 17:42:43
URL: http://linasess.blogspot.com
Postat av: jossan

ja, du måste ju öva!! =)) haha.. =))) ska du åka tidigat imorogn?? vet inte rirkgti vilken tid pappa sak byta däcket annars kan jag köra dig gumman! puss

2009-08-10 @ 17:51:36
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0