Vår livliga tös:):)

Nu e vi hemma igen, efter bm besöket åkte jag och älskling och hämtade upp jossan och käkade på kina:):) Det kan jag verkligen unna mig då jag bara gått upp 1 hg sen vi va hos barnmorskan för tre veckor sen:):) Så ligger fortfarande på 10 kg plus:):) Tog sista blodprovet för att kolla mitt rh negativa blod:) Alla mina värden såg lika kanon ut som vanligt:D:D

Det var så kul när hon skulle känna hur tösen låg för barnmorskan tyckte det var så kul för hon hade inte känt en sån livlig bebis på väldigt länge, det roliga var att jag kände ingenting och tyckte tösen var jätte lugn därinne, sa att hon skulle känna då när hon sätter fart och bökar på:P:P Jag behövde inte oroa mig för att få någon stor bebis, hon kändes helt normal och barnmorskan var nästan helt säkert att hon var helt fixerad, alltså att huvudet inte var ruckbart:):) Hon sa att den här bebisen kommer garanterat inte vända upp huvudet igen innan förlossningen:):) Tjej hjärtljud som vanligt, alltså höga:P

Eftersom vi inte går på nån föräldrakurs så gick hon igenom lite om förlossningen,visade med en docka hur det ska gå till:P:P fick också nå papper jag kan fylla i om jag vill vad jag har för förväntningar på en förslossning´, ett sk förlossnings brev:) Kom på efetråt att vi glömde att jag skulle få kopia på min journal för nu kan hon ju komma vilka vecka som helst, fats bara för att jag tror att hon ska komma lite tidigare så kommer jag säkert gå över:P:P

Magen va stoor iallfall, eller den följer samma mönster än, mitt emellan "normala" kurvan och den högre delen av kurvan:):) Skönt at hon mår bra och växer där inne ialafall:):) Hon sa att jag har sån stor mage för att jag bär bara framåt:)

Från och med nu ska vi träffas varje vecka, vart så jäkla glad när hon sa det efetrsom jag är ju jämt så orolig, tyvärr hade hon ingen tid nästa fredag så det fick bli på onsdag så dår ska jossan med, kan ju vara bra att ha med henne eftersom hon står redo ifall micke är i stockholm när dte sätter igång, man vet ju aldrig kanske hon får va med på förlossningen:P:P Man blir så glad varje gång man vart där, så skönt att få en bekräftelse på att allt är bra:):)

Nu ska älskling och jag spela monopol och ikväll blir det godis och film tittande med jossan och gnubet och hundarna såklart:P:P


Shit vad tiden gått fort, 18 veckor sen idag sen vi fick se tösen för första gången på rutin ul:):)

 snart har vi dig i våran famn<3<3<3 Älskade lilla bebis:):)

Kommentarer
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

Gud va fräcka bilder :) e de 3d?



Varför går ni inte föräldragrupp?



Ha en underbar dag kramar.

2009-08-22 @ 11:15:55
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: jossan

ja, tänk om jag får va med på förlossningen.. =) fast tror micke komemr möta oss i västerås då.. =))) hoppas jag får följa med in på onsdag! =))) skulel av lite kul.. =)) lr jätte kul.. =)) puss

2009-08-22 @ 12:16:13
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Klara- ung&gravid

Ultraljud är verkligen något alldeles speciellt.

Tack för dina fina ord:)

Lycka till du med.

2009-08-23 @ 22:38:49
URL: http://mammaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0