Tradera!!!

Har slängt upp lite kläder på tradera, det mesta är helt nytt:) http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=433225&listtype=0






















Gå in och kika, och buda gärna:):)


Idag har jag, jossan och emma vart ute på promenad med hundarna, gick elljusspåret på 2,5 km:):) Det gick jätte bra, vissa dagar har jag super energi och vissa dagar som igår var jag helt slut hela dagen:)

Inna såg jag och jenny på film, the air i breath, såg dock inte klart hela men det är bra än så länge:P:P

Tok saknar min älskling:):) Igår tog vi ut mitt sminkbortd och satte in tösens säng vid oss, myyyys:):)

det har fortfrande inte kommit upp nå lister:(:( men men dte gör inte så mycket:P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0