Sleepless in Norberg:P

Att det ska vara såå svårt att sova! Under en veckas tid har jag nog fått sovit ut en dag tror jag! ÄR jätte trött och så mne dte går bara inte att sova, ligger och vrider och vänder på mig bara! Har väl sovit i 3 h inatt och sitter och funderar om jag ska försöka få nån timmes mer sömn eller gå upp. Mamma ska iallfall skjutsa mig till borlänge idag, hoppas bara vagnen går in i hennes bil:P Hoppas jag fått in pengarna för en skolbok också, har två kvar nu, dte är ganska irretreande när man håller i en bok åt eller dylikt åt någon så betalar de aldrig, skillnad om man säger att man ska betala om några dagar. Nej sånt gillas inte!

Nej jag ska göra ett sista försök nu att sova:):) Imorrn kommer älskling he då brukar jag sova mycket bätttre:):)

Kommentarer
Postat av: Veronica

ush gud! jag hatar folket på tradera! alltid är det någon som ska krångla och inte betala. slår aldrig fel, ALDRIG! suck, skönt att allt är bra med dig och magen ;p hoppas du får lite sömn snart ! pusspusspuss

2009-08-11 @ 19:37:16
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0