Sickness

Som jag tidigare skrivit så har illamåendet kommit tillbaka, såå drygt men det går:) Idag va vi till avesta, älskling skulle lämna in nå tidsedlar och sen hälsade vi å svärmor:) Handlade det sista till skötväskan plus babyschampoo och sånt:)

Har tvättat en del bebis kläder och älskling fick sterilisera napparna och nappflaskorna, jag vågade inte koka dom, trodde inte på att de ksulle hålla:):)
Köpte även blöjor, shit dte va lite läskigt:P:P Vill gärna ha massa tips på det, ville köpa pampers men de fanns inte i de minsta på coop så det fick bli libero, som sagt kan absolut ingenting så alla tips mottages, får ju till och med panik av att hålla i bebisar:P:P Men shit vad små blöjorna va, lika små som min lilla hand:P:P

Ett tips för att få ringar och dylikt fina är att lägga de i ketchup och polera med ketchup, inte lika bra som som sånt där silver puts men dte går:):) Vi har lagt våra förlovningsringar i ketchup iallfall:P:P

Älskling och jag har spelat monopol på wii, jag vart bankrutt två gnger i rad så nu surar jag:P

Hoppas jag får sova bättre inatt, blir helt slut när jag inte får sova, sen när jag väl somnat vaknar jag av att jag är kissnödig:(

Imorrn blir det fest:):) Har ju vant mig nu att va nykter på alla fester så:P:P

Nåt mer än det här man behöver i skötväskan, rumpsalva, blöjor, tvättlappar, papper, tuttinlägg, extra kläder, mjuk filt, nappar, nappflaska, underlägg!

 dom klarade kokningen:P:P

 Ketchupen::)

 sååå pyttesmå:):)

 en laddning bebiskläder:):)

 jossan och jag såg en rolig cykel utanför frida förra veckan:) till och med däcken var målade/sprejade:P


Nu ska jag ropa upp älskling och mysa med han framför tv´n:) Älskar min lilla familj mestaste mest:):)

Kommentarer
Postat av: jossan

haklapp??? puss

2009-08-08 @ 00:06:54
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: ulrika

hej, kikar in här ibland! mitt tips är att testa olika blöjor, det är helt olika på vad man vill ha för blöja.. Jag själv tycker att pampers var bäst i början men nu föredrar jag liberp.

2009-08-08 @ 01:09:58
URL: http://mamali.blogg.se/
Postat av: Marielle

Jag har/hade allt det du nämnde plus pump (de få dagarna jag ammade), färdigblandad ersättning i tetra, en napptemp, tyghaklapp så man slipper byta kläder om det blir spill. något som jag hade men som jag slapp använda var också värktabletter till mig själv, jag märkte aldrig av några eftervärkar men hade med värktabletter om de skulle behövas. hoppas det var till lite hjälp :)

2009-08-08 @ 10:14:20
URL: http://rockbabes.blogg.se/
Postat av: jossan

jo, precis.. du behöver ju ingen i plast så länge du ammar lr hon inte äter själv.. =))) puss

2009-08-08 @ 10:15:30
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: karolin

haha fiffgt med ketchup, det had ejag aldrig tänkt på!



Jag kan heller ingeting om blöjor! Skjuter fram det tills det närmar sig december lite mer :)



Kram

2009-08-08 @ 15:06:44
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: Marielle

såg att du skrivit i min blogg som jag aldrig uppdaterar, haha. ja det var jag som sålde dem. ska lägga ut dem igen då personen som vann dem aldrig betalade för dem.

det är bara bra, full fart här hemma :) saga är snart ett och ett halvt så tiden går verkligen jättefort! och snart får du din lilla sessa, helt galet! :)

2009-08-08 @ 16:49:06
URL: http://rockbabes.blogg.se/
Postat av: elin

jag har sånna där handservetter med alkohol från apoteket, ja..till mig själv alltsp..inte alltid man har möjlighet o tvätta händerna när man är ute på nått. vi hade pampers blöjor från början..men dom läckte bajs :( så bytte till libero..o dom har funkat jättebra. testade willys egna blöjor nu,..o dom är tillomed bättre än libero..och MYCKET billigare, men det där är nog olika från bebis..många tycker ju att pampers är JÄTTEbra tillexempel.

sen vet jag inte om du redan gjort det...men kan vara bra o köpa hem alvedon suppar till bebisen..o en näsfrida (eller vad dom heter, nått sånt) (som man suger snor med) har varit en stor hjälp när dom smp inte kan snyta sig o det är fullt med snor :/

hoppas du mår bra..inte långt kvar nu,,tiden går fort..:) även fast det säkert inte känns så dför dig :) kram

2009-08-08 @ 22:23:47
URL: http://jelinne.blogg.se/
Postat av: nadja

själv så skulle jag nog vilja haft puder i väskan.. inte alltid man andvänder salva.. ibland räcker det med puder.. men jag vet inte hur det ska vara.. hihi

2009-08-09 @ 09:45:17
URL: http://www.nogg.se/PilboNasse
Postat av: nadja

sen när du svarar på mina inlägg så dår du gärna skriva i gästboken inne på min blogg :D kram på dig gumman!!!

2009-08-09 @ 09:46:39
URL: http://www.nogg.se/PilboNasse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0