Så fort:)

Veckorna och framförallt helgerna har börjat sprungit iväg så fort på gott och ont:):) Skönt att veckorna går fort men det är såå drygt när älskling kommer hem på torsdagen och sen är det måndag lika fort igen och han måste åka:(:( Va upp med han imorse och packade iordning hans kläder och gjorde mackor till han<3<3 Sen tog det en stund att somna igen men hade ingen lust att gå upp 05, jag kan nog behöva all sömn jag kan få nu:)

Har börjat fått mer och mer förvärkar på nätterna, inatt fick jag tre på raken, med mellanrum, vart lite nervig och låg och tänkte att tänk om det startar nu redan:P:P

vi har bara tagit det lugnt i helgen, klippt gräsmattan och slängt skit på tippen va det mest ansträngande:) Älskling och jag har fatsnat för monopol och spelar det typ hela dagarna, dte går inte att vinna över han det är helt omöjligt, jag förstår inte, en enda gång vart det oavgjort mellan oss:P ÄVen när vi spelade med jossan och gnubert och jag hjälpte jossan mot älskling så vann han ändå:P

Tänkte att jag skulle träna och spela det nu i veckorna hiih:P:P Det liksom spelar ingen roll vad älskling och jag spelar för nåt han lyckas alltid vinna, måste vara för att han har sån jäkla vinnarskalle min darling:):)

Bilen står orörd än, vi ska lämna bort den så motorn blir bytt, blir bäst så:)

Lilla tösen har fått väldigt mycket hicka har jag märkt av, förrut tyckte jag mest hon hickade ibland men nu är dte iallfall minst 2 gånger per dag:P Såå mysigt:P:P Magen tycker jag har växt väldigt nu bara sista veckan, rakt utåt som vanligt:P:P Men jag känner verkligen hur jag lagt på mig runt höfterna, baken och låren, vissa trosor och byxor går inte att ha längre! Kan erkänna att det var rätt jobbigt att stå halvnaken och bli fotograferad, magen dne älskar jag vekrligen men allt annat som växer uppskattas mindre, men det får man ta:P:P

 näppt idag vecka 34 (33+4)



Ska äta frukost nu sen antingen spela wii, ut och gå med jossan eller baka bullar:P

Älskar min michael och vår lilla tös mestaste mest:):)

Kommentarer
Postat av: Madde

här har du en till monopolnörd. fast vi sitter och spelar brädspelet tills mina fötter ser ut att tillhöra en elefant :P sväller en aning ja ;))



har du förberett nån väska inför förlossningen än? jag har halvpackat en.. kanske dags att fixa klart den nu :P

2009-08-17 @ 12:27:54
URL: http://innankotten.blogspot.com
Postat av: Madde

nej du, nu är det inte långt kvar alls. börjar nog bli lite nervös, mest för att jag absolut inte har den blekaste om vad som väntas ;))



skötväskan har jag fortfarande ligger oöppnad ute i vagnen :P kanske dags att fixa den med. men som du sägar, man kommer nog hinna ändra och byta och packa om både en och fyra ggr innan man ens har kommit in i bilen in till förlossningen :P



inga kännigar alls, tror jag.. lite sammandragningar vid promenader, kanske att det börjar komma förvärkar. men de gör inte nå ont så jag registrerar dom knappt :)

2009-08-17 @ 14:38:05
URL: http://innankotten.blogspot.com
Postat av: Marielle

din mage är jättefin! :)

hoppas du slipper bristningarna mot slutet.

2009-08-17 @ 18:27:36
URL: http://rockbabes.blogg.se/
Postat av: Marielle

såg förresten att du skrivit i min blogg.

det finns "handpumpar" på apoteket som inte är dyra alls, kan vara bra att ha om du ammar :)

2009-08-17 @ 18:37:55
URL: http://rockbabes.blogg.se/
Postat av: Madde

nja, ilande vet jag inte.. vet bara att det trycker på utav helvete där nere när jag är kissnödig, kan knappt gå upprätt då. gissar på att det är begränsat med utrymme för bebisen då :P

2009-08-17 @ 20:00:21
URL: http://innankotten.blogspot.com
Postat av: Emma

ja de är svårt de där. vet ju inte nå vad ja vill, har kollat lite på mäklare men vill ju fortf. bli polis. men de lär ja väl glömma

2009-08-18 @ 00:08:22
URL: http://nickosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0