Nu har bilderna kommit:):)

Slänger upp några lite snabbt nu:)



























Det verkar inte gå att kommentera på någons blogg för tillfället, kommer bara upp error:/:/

Ska ta mig i kragen nu och baka bullarna jag tänkt gjort hela veckan:P:P Igår vart dte massa monopol istället och tv tittande, lat dag med andra ord:):) Verkar inte som älskling får komma hem idag:( Håller tummarna men annars behöver jag bara längta efter han tills imorgon:):)

Tusen tack till fredrik som knäppt korten:):) ÄR glad att jag gjorde det även fast jag inte är bekväm med att väga 10 kg mer än vanligt, vissa kort tycker jag är riktigt jobbiga att se på, har nóg seriöst aldrig känt mig tjockare än vad jag gjorde under den där fotograferingen, men det kan ju bero på att jag aldrig vägt så här mycket heller hihi:P:P Magen dne älskar jag men hade gärnat skippat att väldigt många kg satt sig på många andra ställen också:(:( Hihi ja e rolig jag gnäller och sen ska jag gå och baka bullar:P:P Hojta till om nån ville hjälpa mig retuschera nån bild:):)

Kommentarer
Postat av: Veronica

gud vad fin du är gumman! Din mage ser mkt större ut nu :) Jätte fin. ska försöka få ordning på mitt ps så kan jag hjälpa dig :) ;*

2009-08-19 @ 15:11:28
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: annica

jätte fina kort...

2009-08-19 @ 15:21:58
Postat av: mammamelle

jättefina kort å vilken stor fin mage du fått=) vet precis hur du känner det med viktuppgångn,men de försvinner snabbt ska du se i början=)) du beställde även nå barngklädr från någon internetsida,inte ellos,du skrev om det förut i din blogg längesen haha=))

2009-08-20 @ 07:41:02
Postat av: Marielle

jättefina kort och du är jättevacker trots några kilo extra :)

2009-08-20 @ 16:01:43
URL: http://rockbabes.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fina bilder! Snart smäller det, nervös? Ha det bra och ta hand om dig! Kram Sandra

2009-08-20 @ 19:37:05
URL: http://saiaangels.blogg.se/
Postat av: karolin

Åhh vilka fina bilder, och vad fin DU är! Jag gillade bilderna med den rosa dressen extra mycket, de var skitsöta!



Vilken bild var det du ville förstora och sätta upp hemma? Tror det blir kanonfint vilken du än väljer :)

Kram

2009-08-21 @ 14:21:39
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0