Inatt jag drömde..

Drömde inatt en riktigt knäpp dröm, älskling kom och berättade att han skulle ha två tjejer, mig och en ung fin 16 åring, har nog aldrig känt mig så gammal:P:P Det var riktigt hemskt att se han med henne för man såg hur kär han var! Urss för sånna drömmar, och den var sådär verklig också, det skärde i hela mig när han sa att han var kär och älskade henne också hihi tur att jag vaknar så ofta och måste kissa:P:P Fast jag vart ändå sur att jag vaknade för jag ville veta hur dte skulle gå, kom ihåg att jag skulle göra allt i drömmen för att elimenera henne:P:P haha:P

Sen när jag somnade igen vart jag dumpad, fast dte var en helt annan dröm så jag skulle banne mig ut på krogen höggravid för att göra han svartsjuk, hahha undrar om jag hade fått många ragg:P:P Samma sak där så vaknade jag innan jag fick se hur krogbesöket gick:P:P

Ursh gillar inte sånna där dumpar drömmar, det skär i hela mig, och så vaknar man upp och så ligger inte älskling bredvid:(:( Han kanske inte skulle få åka hem idag heller:(:( Håller alla tummar för det för jag toook saknar han:):)


Inatt kunde jag iallfall sova, mycket svalare i sovrummet nu:):)

ska hitta på nåt och fördriva tiden med tills jossan kommer sen och vi ska börja göra oss iordning:):)

Älskar min älskling över allt och vår bebis:):)


Kommentarer
Postat av: Lina

nee vi såg inget kön, jag försökte kolla lite extra när hon visade bebisen uppifrån men nej, det va svårt. Dom talar ju inte om det så vi frågade inte heller.



Får vänta tills 2 oktober :) Vart va det ni hade varit och kollat könet? Det va inte tittut va?



2009-08-12 @ 19:17:42
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0