Höstlängtan:):)

Jag är verkligen inte mig lik längre:):) Förrut sprang ja ut i solen direkt för att kuna bli så brun som möjligt och nu gör jag allt för att undvika den istället:):) För första gången längtar jag till hösten och vintern, till svalka och massa mysiga barnvagnspromenader, till julen:):) Fast mörkret och halkan får gärna hålla sig borta:P:P

Har precis klippt gräsmattan, puh vad det var svettigt, som tur hade älskling klippt det värsta så jag behövde bara klippa det lite lite kortare:):) fy fasiken vad fult dte blir när man inte använder uppsamlaren, gräs precis överallt, men hade aldrig orkat springt och tömt den:)

nu blir det städning av huset innan promenad, gick ut på promenad igår kväll också:):) Hade jag vetat att jag skulle börja må så här bra hade jag inte slutat jobba men men:) Bara att njuta så länge det varar:):)

Älskar min michael så jäkla super mycket och tok längtar tills vår lilla dotter kommer ut:):)

Kommentarer
Postat av: Madde

men hösten är ju den mysigaste årstiden =) tänk bara att få kura ihop sig under en filt framför en bra film med rummet fullt av tända ljus =) vintern slår högt den med, då är det ju julafton plus att jag fller år :P

2009-08-05 @ 19:46:41
URL: http://innankotten.blogspot.com
Postat av: Veronica

ja eller hur! :) Ja de ska bli såå kul! Jaså, fast det håller jag nog mig forta från ;p haha! jag är urusel på sånt ;D

2009-08-05 @ 20:21:43
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0