Hemma igen:):)

Det blev jag och jossan som drog till borlänge:) ÄR sååå nöjd med vagnen:):) Den är så lätt och smidig:):) Ångrar inte en sekund att jag tog en med små hjul där fram:):) Det enda jag inte gillar med den är att jag tycker sittdelarna på emmaljungas vagnar är fula rent ut sagt:P:P Men liggkorgen är såå snygg så den väger upp:P:P

Hämtade också ut mitt gratis paket från babyproffsen med blöjhink och massa provgrejjer:):) Fyndade en amningsbh, trodde den skulle ap för stor men den satt som gjutet och var så skön, endast 49 kr, som hittat:P:P

 Fina vagnen:):)

 La i sängkläder direkt:):)





 sittdelen:):)

Fyndade en jätte söt kortklänning/lång t shirt också på gina tricot för endast 29 kr:):) Kan fortfrande ha storlek xs(ibland) de ni:PP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0