Helgen:)

Som ni kanske märkt har jag inte bloggat nåt i helgen, brukar bli så när älskling är hemma:P:P

Älskling kom hem i onsdags redan:):) Sen på torsdagen drog jag och jossan te västerås, köpte knappt nåt, bara havandeskapsolja, bröstvårtsskydd, dregelhaklappar och en rosa liten uppblåsbar pool till tösen och rocco till nästa sommar:P:P

I fredags åkte jag och älskling te hedemora, älskling behövde nya kläder, hittade massor till han men bara en tröja till mig:) Fick hem min myströja också, men vart bitter att jag inte fick igen den över magen:PP hihi

I lördags var dte dags för dne efetrlängtade kräftskivan hos jossan och gnubert:) Vi vart några stycken, jag, älskling, jossan, gnubert, patrik, tobbe, annicka och jocke:) och gissa om vi hade kräftor, vart hur mycket som helst över till och med:) Synd bara att man ska lukta så jäkla gott efteråt:) Vi drog te portan senare på kvällen, tycker dte är jätte obehagligt att vara ute på en pub med min mage, inte bara för att folk ska tro att jag super utan för att jag är livrädd om magen, vågar knappt ta mig fram, håller hårt om magen för att skydda den:P:P

Fick mig en avlusning på storkiosken att man ska inte röka när man är med barn för det är farligt för barnet när jag köpte en tändare till älskling, hihi skit pinsamt var det, men hoppas han trodde mig när jag sa att tändaren va absokut inte till mig:P

Igår var jag helt slut, var väl sympati bakis eller nåt, vi kollade på några filmer men till slut somnade jag i älsklings famn, finns inge mysigare:):) Vi skulle ha kollat på film och spoelat monopol med jossan och gnubert men jag hade ingen ork att vara social alls:)

Jag blir lite matt på tradera folk, spjälskyddet jag skulle köpa tänker jag nog skita i att köpa, det stod i annonsen att fraktem var 0 kr, men nu ska hon ha 77 kr ändå, blir så matt! Vi bestämde oss för att då kan vi lika väl köpa ett nytt, har mailat till tradera och hoppas jag kommer slippa nå negativt omdöme, för jag tycker inte att dte är ja som gjort fel!

Saknar älskling precis som vanligt, alltid lika jobbigt när han åker:( Vill ha han hos mig jämt:)

Förvärkarna tycker jag bara blir mer obehagliga, som riktigt drygt mensvärk som sprider sig till ryggslutet, och den känns verkligen som ryggen ska gå av då, skit jobbigt att hitta en ställning, men jag ska inte gnälla för det här e ingenting mot vad komma skall:) Och när jag får en förvärk så håller den inte i sig så länge, 10-15 min kanske:/

ska se klart på våra bästa år innan det är frukost dags, ska svara kommentarer sne också:)





Älskar min michael och vår lilla bebis som snart kommer:):) Mindre än en månad kvar nu:P:P

Kommentarer
Postat av: Lina

nej filmen var vääääärdelöööös! :P

2009-08-31 @ 11:46:35
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Melissa

hejsan,, ja slemproppen gick i fredags och förvärkar har jag en del,, men annars tror ja jag kommer få gå över tiden som alla andra haha.. Hur e de själv då??..

2009-08-31 @ 13:25:30
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: karolin

Jag trodde nästan att det var nån liten tjej som var på väg ut här :)



Alltså förlåt men jag måste fråga..heter han verkligen Gnubert?? HUr kom man på det namnet? Vill ju inte verka taskig om han nu verkligen heter det men jag var tvungen att fråga, för det låter mest som ett roligt smeknamn!

Kram

2009-08-31 @ 14:31:46
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: jossan

snart komemr den ut.. då sak jag ha vaccinerat mig så jag kan mysa massor med henne.. =)) haha.. =)) puss

2009-08-31 @ 18:10:58
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0