Ensam igen:((

Eller helt ensam e ju jag ju inte, har ju min rocco och en vild rackare i magen som bökar så man knappt får sova:P:P

Följde med älskling upp imorse igen och gjorde mackor åt han och packade i ordning åt han, annars glöms hälften:P:P Han e verkligen så duktig som orkar pallra sig upp varenda måndag och åka iväg till södertälje 05 på morgonen och sedan jobba till 19 på kvällen, han är en klippa:):)

Antingen har mitt humör blivit såååååå mycket bättre eller så har älskling faktiskt börjat hjälpt till mer här hemma för jag blir inte arg på han längre som jag vart i princip varenda morgon förrut när frukosten skulle polockas undan, nej jag tror det är båda delarna:PP Han har verkligen blivit jätte duktig, han plockar undan utan att jag behöver tjata och han hör när tvättmaskinen är klar, innan har han kommit när jag hängt allt och sagt : oj jag hörde inte att den pep:P Även fast han hänger tvätten så den ser ut som ihopknöckta dragspel som jag måste hänga om så är jag otroligt glad:):) Det underlättar så för mig framaförallt nu, du är verkligen bäst älskling och jag älskar dig över allt:):)

Vad ska man hitta på idag då, funderar på att rensa lite ogräs och hitta nåt annat att sortera upp och städa, men vad:)

Har börjat mått illa från och till igen, det kommer verkligen i perioder..

puss och hej:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0