Äntligen polkadot design:):)

Har såå länge velat beställt detta spjälskydd från polkadot design men jag har inte velat gett nästan 600 för det med frakt men äntligen fick jag tag på ett för halva priset på tradera:):) Jag älskar polkadot design, så stilrent och sött, kommer vilja ha allt i det:) Får bli att köpa mer av det sen när jag får mammapenning, kommer få det redan i september, jätte enkelt att fixa allt på nätet:):)

Har varit rätt trött idag, fick sova middag en stund, nu sitter jag och väntar på en tjej som ska komma och köpa sista boken så jag äntligen kan ta bort annonsen, blir tokig på alla som mailar om böcker som är sålda:P:P

 visst är det superfint:):) kommer nog bli fint med vita sängkläder till:):)

Imorrn kommer min älskling hem:):)<3<3<3<3<3<3 och imorrn ska jag te barnmorskan:):)

Kommentarer
Postat av: sofi

Hehe ja det får jag höra ganska ofta, han är JÄTTE lik mig =) Lycka till hos BM imorgon!!

2009-08-25 @ 20:59:52
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack så mycket gumman! Vilket sött spjälsängsskydd du köpt. Blir nog kanon det! kram

2009-08-25 @ 21:30:59
URL: http://agni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0