Näst sista dagen:)

idag är då näst sista dagen på praktiken, kommer sakna den riktigt mycket:) visat det är skönt att komma tillbaka till skolan, har skanat alla tjejer massor men det har också varit skönt att haft nåt att göra om dagarna förutom plugg, veckorna går så mycket fortare:):)

Idag är jag inne i vecka 18 på riktigt, känns underbart:)

Im,orrn ska jag klippa mig också, kan lova att det behövs efter blekningarna, håret nästan rasar av efter dusch, lika bra att ta allt slitet, får s eom det blir nå kvar, sen barnmorskan, sne förbi mommo och sen till västerås, bauhaus, ikea och barnens hus och beställa vagn troligen sen hem och ha tjejmiddag med världens bästa brudar:):)


Nej nu måste jag borsta håret och gå ut med rocco innan jag tar racer cykeln iväg:P:P

Idag när jag kommer hem e älskling hemma ockås, wonderfull:):)

Kommentarer
Postat av: jenny

haha nej DU är bäst!!! pusspuss

2009-04-23 @ 15:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0