min blogg okej!!

har fått en kommentar att jag inte ska yttra mig om saker jag inte vet nåt om, fattar det som att det har med att göra med det jag skrev om att jag skulle med jossan till västerås där hon skulle vittna! Nej jag vet inte så mycket men tillräckligt för att fatta i det är fel!! Misshandel är alltid fel om det inte är i självförsvar eller om personen verkligen förtjänar det!! Och jag är inte dum heller, nuförtiden kan man så himla lätt se genom ip adressen vart personen bor och jag är ganska säker å att jag vet vem personen som skrivit är!!! Ska ta bort så anonyma kan kommentera för varför kommentera när de inte kan stå för det, förstår inte vitsen!

Och jossan är en av mina allra bästa vänner så skulle inte hon berätta eftersom hon är vittne vart dte handlar om, och jag vet att hon aldrig skulle ljuga, den saken kanske lite mer folk skulle ta efetr, alltså att sluta ljuga!!

Nej nu vart jag irreterad igen:P:P

Va iallfall med jossan idag till västerås, gick kanon:) vart nästan en hel dag för oss, shoppade bara lakrtis ljus och badrums matta på ikea medans jossan shoppade massor:)

Väntar på älskling nu så vi kan åka över til emma, hinner inte med att grilla, men på söndag ska vi grilla med jossan och gnubert om dte är fint väder:):) Just nu e det inte så fint väder, regnar mest, synd för de som grillar och typiskt när det vart fint i så många dagar:) Får väl fördriva tiden med att glo på unga mödrar och sen göra mig i ordning, är super nöjd med hårfärgen, nu e jag rätt ljus igen, känns mer som mig:P:P

Fick höra en rolig sak av mamma att hon hört att jag har ju blivit så stor redan(OCH liksom) hihi min gravididtet snakkas det hej vilt om:P:P ja visst jag har fått en liten mage och jag älskar den:P:P

Kommentarer
Postat av: Linn

sv; Tusen tack <3

2009-04-08 @ 19:41:20
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Lina

yttra dej om vafan du vill! folk är störda..

2009-04-08 @ 20:35:53
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: jossan

jag älskar också din mage.. =))) du e så söt gumman.. bra gjort av dig att ta bort så anonyma inte kan svara.. jag berättade dem kemmentargrejen för gnubert å han skrattade bara.. så typiskt att folk inte vågar stå för vad dom säger.. kan nog också gissa på vem som skrivit det även fast jag inte sett IP-adressen.. älskar dig gumman å e super tacksam för att du finns i mitt liv.. =))) du har verkligen ställt upp hela tiden å aldrig svikit.. =)) puss=))

2009-04-09 @ 08:51:39
URL: http://vivaladiiva.blogspot.com
Postat av: emelie

lägg in bilder på nya hårfärgen:-)e så nyfiken:-):-)

2009-04-09 @ 10:22:25
Postat av: sofia

det är bra här med, vincent är en liten vilding. han kan nästan sitta helt själv, o han börjar ta sig upp på knäna när han ligger på mage. dock bara hänt 3 -4 ggr än sålänge. men de är lite framsteg:) kramar.

2009-04-09 @ 11:42:38
URL: http://mecho.blogg.se/
Postat av: Pixie

sv;

Ja det är himla tråkigt att frukt ska vara dyrt iaf på vissa ställen.

Tråkigt med brösten men jag tror inte att det kommer vara något som syns sen efter graviditeten och så.



Du har förresten fått en Jätte fin mage!

2009-04-10 @ 00:34:14
URL: http://pixiesaga.blogg.se/
Postat av: martina

nu har jag lagt upp emelie:):) fats dte är bara lite ljusare:):) måste ses nån dag pussar

2009-04-10 @ 09:06:12
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

- Vill du vara bland de första att spana in oss?

Ny egen music med mig som sångerska. :)

We're shadow of the room and we're heading against the top!

<3

2009-04-12 @ 12:37:35
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0