Lite nytt:)

Beställde lite nytt från jotex, en stor rund matta, lika som jag har fast inte den färgen som är på bilden utan en mörklila:) Rocco älskade att ligga på den i hallen så jag tycker så synd om han när vi flyttade upp den, och gardiner på rea och en ampel till ena altanen:)

ringde chefen idag också och berättade att jag lagt mig tillgänglig varenda helg i juni, juli och augusti:) Varenda fredag och lördag, söndag utom midsommarafton, men så frågade hon om jag skulle kunna tänka mig att jobba den helgen så jag kunde inte säga nej, kommer troligen missa sylens familjs stora fest i år igen och älskling fyller ju år då också:( men pengar skiter man inte ut direkt:)

Porr och jossan kom förbi en sväng med hundarna så de fick busa på gården, vi bestämde att vi skulle hitta på nåt imorrn vi tre:):) såå kul:):)

För ett tag sen mailade jag en som var intressad av hus o norberg, vårat va för litet men nu e de intresserade, hmm känns inte som nåt läge att sälja, eftersoim vi vill ha ett dyrare hus sen och bankerna strör inte lån omkring sig så det blir nog bäst attt renovera så man höjjer värdet och får mer än man gav, gash jag blir tokig:(

Saknar min älskling super masssa redan fats han åkte i morse, bara två nätter nu sen får vi vara tillsammans igen älskling:):)

Vet ni vad i dag är magen liten igen hihi, knäpp mage jag har, idag syndes det knappt att jag var med barn alls, tur att jag kände den iallfall:):)
Rocco öron är fina igen, bara nån dag till av medicinen:):)

Älskar min älskling mestatse mest:):)




Kommentarer
Postat av: Veronica

sånna där gardiner och ampel har jag också! :) dom är fina, dock passar inte gardinerna någonstans här hemma nu, haha!

2009-04-15 @ 16:06:00
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Veronica

sv: tack vännen! ja är jätte nöjd :)

2009-04-15 @ 16:11:25
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Pixie

sv;

Vad tråkigt att han bara gillar "tråkiga" namn men han hinner ju ändra sig :P

Tack förresten, har stökat med mitt hår nu så jag blir tokig men efter lite silverschampo så är det iaf lite bättre eller så har jag bara vant mig ;P



Förresten så gick jag upp ganska precis 20kg under grav, det var lite läskigt :P

Puss o kram

2009-04-16 @ 21:30:37
URL: http://pixiesaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0