Lillgrodan:):)

Åhh vad jag är lycklig, var så nervös när jag la mig på britsen på mvc men bebisen kom upp på skärmen direkt:):) Kunde inte sluta le:):) Älskling var lika fascinerad han med:):) Det var det häftigaste jag/vi vart med om, våran lilla bäbis där på skärmen:):) Känns fortfarande lite overkligt eftersom man såg hur mycket bebisen rörde sig, speciellt med armarna men kände inget, helt sjuk känsla:):) Han/hon donade som bara den med armarna och fingrarna, ena stunden in i munnen sen sträckte lillgrodan ut handen, vi kunde till och med räkna fingrarna:):) Så gulligt när dne sträckte på hela kroppen:):)

allt såg jätte bra ut och allt var helt normalt, hela 2 av 100 får åka hem med vetskapen att det finns en missbildning på deras barn, jag är så fruktansvärt glad och tacksam att vi inte är de där 2 %:):):):):):):)

En stor sten har lättat från mig att bebisen verkligen lever för ibland kan man inbilla sig att det intew är nåt eller att dte hänt nåt hemskt, men nu fick man se hur full av liv bebisen var:):)

Vi fick inte veta kön, vi hade en riktig bitter tant som bm som knappt sa nåt, vi fick fråga oss fram, hon sa att hon fått order att inte kolla kön, men älskling tyckte att hon röck till när han frågade om det var en pojk eller flicka på folk (önsketänkande från ahns sida:P:P:P)!

Vart framflyttad, lite bittert men jag är så glad att allt är bra så egentligen spelar det ingen roll, fick ändra bf från 19 sept till 30 sept, så nu e man tillbaka på vecka 17, känns lite som man psykiskt vart där redan men men vi vissste ju att det inte kunde vara åt andra hållet eftersom jag skultade med p piller i den vevan:):)
En sak som jag haft dåligt samvete över är jag drack på nyår, men nu när vi fick ändrat bf så vart inte bebisen till förrän efter nyår, så himla skönt:):)

Går runt på rosa moln nu i ett lycko rus, kan inte sluta kolla på korten, ett har vi ramat in och ställt i hallen ett tyckte älskling vi skulle ha vid sängen, självklart:)): Vi tog tre kort, ett framifrån, ser ut som en alien:P:P, ett där bebisen sträcker på sig och ett annat:):)

Älskar min älskling och lillgrodan mest av allt:):)



Direkt eftersåt åkte vi och kollade på vagnar, den jag vill ha går inte att få hem:(:( Älskling gillade emmaljunga vagnarna men jag får bestämma vilken jag vill:P:P Ringde självklart mamma och jossan direkt efetråt och berättade hur det gick:):) Sen åkte vi till svärfar och sen till mamma och visade korten:):)

Kommentarer
Postat av: mammamelle

men åhhhhh pluttigt da=)))ser ut som han ligger å ber lite hihih

2009-04-18 @ 08:32:34
Postat av: Angélica

glad ja blir för din skull gu vad härligt!!=) kramiss

2009-04-18 @ 14:56:07
URL: http://lautensack.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh wiie va skönt att höra gumman.. å såå söt bäbis dåå Puss från mig

2009-04-18 @ 17:48:53
URL: http://gosangirl.blogg.se/
Postat av: veronica

MEN FYFAN VILKET FINT KORT GUMMAN! snacka om att man såg tydligt och fint! har nog aldrig sett sett så tydligt ultraljud kort :) så mysigt för er!

2009-04-18 @ 20:01:58
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: veronica

ja den är verkligen jätte fin! :)

2009-04-18 @ 22:05:18
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0