Ledig:)

Nu e jag ledig i två dagar:) Skönt efetrsom min ork e inte på topp längre:) men börjar redan bli ratslös:P

Det kan inte vara inbillning nå mera, känner mer och mer speciellt när jag sitter/ligger i sängen från magen, konstig känsla, nästan som någon kittlar en innefrån:P:P Magen har börjats synats ännu mer, även med kläder på nu, såå mys: och på morgonen, bilderna är från förra veckan på morgonen/förmiddagen):)

Älskling kommer redan hem på onsdag denna vecka, då blir det att bege oss till emma och gratta henne och grilla om vi hinner:):)

Kikar på färjan 2 nu, alltid lika undehållande:)

Måste ta och bleka mer slingor i håret:) Har fått hem väggdekalerna till rocco, skulle va kul att få tag på en större med en
 hund också att sätta där:):)

Älskling och jag har pratat lite namn på bebis, tydligen har ju jag sagt att blir det en kille får han bestämma och tvärtom, så det blir ingen kevin, mitt absoluta favvo namn, älskling gillar sebastian, visst det är fint men för vanligt, men har man lovat så har man:)

känns som jag bara skriver om bebis saker, men det är typ det som snurrar runt i huvudet på mig hela tiden:) Får se om vi ska boka en vagn efter ultraljudet, har mailat med en bebisbutik i västerås och de kan beställa hem herqules vagnen jag vill ha:):) Såg en super snygg nästan exakt lika emmaljunga ligg korg, grå med camoflage men den hade utgått så de va lite synd..:)






Puss och hej:):)

Kommentarer
Postat av: Malin

kevin är ju nästan vanligare än vad Sebastian är nu.. tycker nästan varannan unge heter kevin nu för tiden.. Liam e väldigt fint tycker jag

2009-04-06 @ 22:27:13
URL: http://supermalle.blogg.se/
Postat av: veronica

men va söt magen är gumman!! :D

2009-04-07 @ 15:38:18
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0