Ja ni:)

Har inte haft nån ork att skriva på några dagar, när jag väl har varit ledig har jag velat umgås med älskling bara:):) idag och imorrn e jag ledig, typiskt att älskling jobbar då:P

Idag va jag med mamma till fagersta när hon lämnade in bilen för hel rengöring:) vi hade två timmar på oss så vi gick runt sjön eskiln och sen satt vi och solade, självklart va hundarna med:)

Sen har jenny vart här och vi har gått lite och kikat på tv:) Igår efter praktiken va ja och älskling upp till jossan och gnubert en snabbis, igår kom jag och tänka på att jag tror inte jag skulle kunna flytta härifrån, jag skulle skana jossan aldelles för tok mycket, en vän som henne håller mna hårt i:):) Och jag skulle självklart sakna alla andra här också:) Jag vet jag är veligast i världen, ena dagen vill jag flytta direkt, andra inte:P:P tiden lär utvisa vad som händer men älskling och jag diskuterade hur mycket mer vi hittar på saker här, för här vill folk göra saker, han tror att om vi flyttar tillbaka så får vi sitta och häcka på helgerna som förrut istället för nu när vi kan umgås hur mycket vi vill med folk, glad att han trivs så bra:):)

Rocco har fått jordens dåligaate andedräkt, trotrs att jag borstar hans tänder ibland:( undrar om det kan vara efter medicinerna, vis ka testa att köpa dentastix annars blir det ett nytt besök hos farbror doktorn för han:/

Nej nus ka veliga jag titta på sex and the city och sen drömma om min älskling:):)


Älskar min älskling och vår lillgroda mest:):):):)


Jo förresten barnmorksna sa att eftersom jag e så liten så komme jag troligen bara få en put mage:P:P bebisen har ingen annanstans att ta vägen än utåt:) Kan säga att magen är mycket mindre nu än vad den brukar vara, den är inte längre svälld, mysko hur dte kan vara, på mornarna nu syns det putte lite bara::PP magen e lika velig som jag:)

Har tappat bort bluetoothen så det kan inte komma upp nåt nytt:)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Dentastix är jätte bra :) prova det :) vad du är kreativ hjärtat! som donar så mkt! :)

2009-04-21 @ 15:15:28
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Marielle

du kanske får lika liten mage som jag hade :) folk trodde jag var i femte-sjätte månaden när jag gått över tiden, haha. de trodde mig knappt när jag sa att jag gått över en vecka.

2009-04-21 @ 21:13:33
URL: http://rockbabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0