Intro

har haft intro idag på jobbet från 9 till 21 gick bra, alltid kul att få lära sig nya barn:)

imorrn e sista praktik dagen och imorrn startar etik:) sen slipper rocco va ensam så mycket, stackarn:( vi har beställt vagn nu, det blev en emmaljunga nitro city:) så som på bilden, 7000 gick kalaset på:/ att det ska va så dyrt:( men men:) skriver mer på tisdag när jag har mer tid och svarar på kommentarerna då också, är fortfarande bitter på håret, så bitter att jag blonderat tillbaka dte, måste sluta bleka nu, kan inte va bra för bebis:/

älskar min älskling och lillgroda mest:)

Kommentarer
Postat av: emelie

men gumman då passar löshåret ändå då?om du är ljusare nu..

2009-04-27 @ 09:34:06
Postat av: Marielle

bleka håret skadar inte bebis. det som kan vara lite jobbigt är att hormonerna kan göra håret missfärgat. jag frågade min bm för att vara säker och hon sa att jag kunde färga bäst jag ville men att resultatet kunde bli annorlunda.

2009-04-27 @ 17:21:38
URL: http://rockbabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0