App för Android

Antingen har jag totalt missat det eller så här appen till blogg.se precis släpps för oss med Android telefoner, jättebra tycker jag iallfall.

Har sagt för mig själv att när den släpps ska jag börja blogga igen, nu är det bara headern som ska fixas, skulle vilja byta blogg så jag får nytt namn men tror jag struntar i det!

Isabelle har svinkoppor eller höstblåsor så vi måste vara för oss själva, drygt! Ut och gå kan vi göra men att underhålla tjejerna utan att de halvft river huset är mindre lätt!

När vi va inne så mycket igår tog jag tag i att sy dynor till tjejernas små stolar, vart helt ok!






I fredags åkte jag, mamma & B ner till Västervik för att ta ett sista farväl och begrava underbara Helena! Du underbara och snälla människa, livet är bra
orättvisst! Även fast det var under tråkiga omständigheter så var det kul att träffa släkten där nere!

Måste pallra oss upp nu, känner en välbekant doft från minsta fröken fors, hon har varit kass i magen i några dag
ar nu:/

Hoppas alla får en fin dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0