Skyhöga

Gomorron:) Nu är båda barnen vakna, är det så här det känns att sova hela nätter;) Mina barn har inte gjort det förrän jag slutat amma, men nu så sover och sover Bianca på nätterna:)

Igår va mamma här, vi gick ut och gick, 6,4 km, har börjat gått minst 1/2 mil varje dag nu! Stannade och matade änderna också:)

Hämtade ut mina skor också, tur ja ska va nykter på måndag för jäklar vad höga dom är!! Jag levde typ i höga skor hela min tonår men de här är nästan omöjliga att gå i, känns som foten ska gå av och man vinglar:P Skulle tagit strl 36 också som ja funderade på men har inte tiden att byta nu, får lägga i en sula:)

Hoppas alla får en underbar dag i solen:) På måndag ska det bli 27 grader!:D

Någon som är intresserad av ett väggskötbord? 100:-, sparsamt använt så vi haft det som extra uppe på toan, vill inte borra upp det igen nu när vi spacklat igen alla hål och målat därinne! Från ikea och kostar 500 nypris!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1036019/images/2012/pic_203744553.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1036019/images/2012/pic_203749399.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0