Inte med på noterna

Försöker knäppa kort på Isabelle men får bara höra - sluta knäppa mamma, jag tittar på Lala! När hon tittar på Teletubbies existerar inget annat, fortfarande liksom! Bianca är lika besatt i det också ! Föräldrarna i hemmet är väl inte lika förtjusta... Älskling har kommit hem också, men han va tvungen att åka igen efter maten, en bekant till han hade problem med pannan och vara utan värme nu är väl inget att rekommendera! Min present som han beställt hade inte kommit idag, jag som är så nyfiken, har fått en del ledtrådar, bland annat siffrorna 15,100 och 150! Vafan nå jävla sängmått! Ett stort paket ska de va! Har en enda aning vad de kan va, vi får se:P. Är hon inte söt min lilla trollunge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0