Bra produkter

Men vafan jag som skrivit ett långt inlägg om dessa produkter men så bara försvann det!!! Jävla skit app!!

Orkar inte skriva om de heller! Kort sammanfattning: kanon produkter;)

Lanzas hårprodukter är kanon och luktar såå gott:) Dessa plus b- vitamin hjälper till så ja inte tappar håret (mer än jag redan gjort) har gått från blondt-svart/mörkbrunt 3 gånger på 3 år!

När jag väl använder foundation så är det mineral foundation som gäller! Tikei är jätte bra och så dryg, tar aldrig slut! Lätt men endå täckande!

När vi handlade sist såg jag en ny ansiktsrengöring, verkar bra! Både mask, peeling och rengöring i ett! Testade att lägga en mask idag, Isabelle bara skratta och Bianca såg ut som en frågande uggla;) Hade innan demon & angels produkter och de va inge att hurra över!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0