Marknad på byn

Årets första marknad, som de flesta tidigare samarbetade även solen i år, underbart väder! Traskade ner hela familjen med Jossan & Niklas! Bianca sov som vanligt, hon sover konstant hela tiden när vi är ute, kan räkna på en hand hur många gånger hon vaknat i vagnen! Är vi ute i 4 timmar så sover om i 4 timmar!
Väl nere på marknaden mötte vi upp Josefine och Nova, trängde oss fram bland allt folk! Påminn mig om varför man utsätter sig för detta år ut och år in?!?! Isabelle åkte tuff tuff tåget och tjöt mest av alla barn, sen sån där klassisk snurra runt karusell sen tåget igen som var favvisen! Sen hem så älskling fick byta om, över till j&n och grilla och nu är vi hemma, fast utan älskling! Älskling och Niklas är ute och leker rövare på byn, bara han inte blir för full;) Känns lite konstigt att han festar utan mig, vi har som jag säkert tidigare skrivit, bara festat ihop förut! När vi bodde i Avesta och innan vi fick barn festade vi ofta! Satan vad kul vi haft älskling och jag och mestadels hans kompisar, under våra första år var det bara Micke som hade tjej så jag fick helt enkelt dras med dom:)

Nu vart jag lite festasugen men tanken på att ligga bakis och ha två små skitar lockar icke! Nej myskväll med tjejerna lockar tusen gånger mer, mina hjärtan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0